וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה נבהלים כל כך מהנשיכה של סוארז?

25.6.2014 / 15:07

חמי אוזן, עורך וואלה! ספורט, חושב שקצת הגזמנו עם התגובה לנשיכה של חלוץ אורוגוואי. וגם: תיאוריות הקונספירציה מאחורי הכישלונות של נבחרות אירופה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תיעוד: הפרצה בגדר שעלולה לאפשר הברחת חטופים לעזה. בזמן שחיילי צה"ל עסוקים במבצע "שובו בנים" ועורכים חיפושים באזור חברון אחר החטופים, מהדורת וואלה! חדשות מביאה תיעוד של גדר המערכת בדרום הר חברון שייתכן ודרכה הוברחו הנערים. מעבר השב"חים אל תוך ישראל ומחוצה לה באין מפריע אינה תופעה חדשה באזור, ראשת המועצה האזורית בני שמעון, סיגל מורן, פונה כבר מספר שנים לגורמי הביטחון כדי למנוע את ההסתננות, ללא הואיל. כתב וואלה! בדרום, יניר יגנה, מדווח כי הגדר שימשה בעבר כמעבר לשב"חים שביצעו פעולות טרור ואלימות.

שביתת הרעב הסתיימה: הפלסטינים התקפלו. לאחר חודשיים של שביתת רעב ומספר שעות לאחר שהקואליציה הגיעה להסכמה על חוק ההזנה בכפייה, האסירים הפלסטינים נכנעו ללחץ וסיימו את השביתה. אבי ישככרוף, פרשננו לענייני ערבים, מסביר למה פיגוע חטיפת שלושת הנערים לא עבד לטובתם של העצירים המנהליים.

עונת מסיבות הסיום בבתי הספר: סיוט להורים. החופש הגדול של בתי הספר היסודיים בפתח והורים רבים מקפצים ממסיבת סיום שנה אחת לשנייה. אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, מייחל שמישהו כבר ירים את הכפפה ויגיד את האמת בפנים: המורות מחכות בקוצר רוח לחופש בדיוק כמו התלמידים, ועד ההורים לא באמת יודע לכתוב שירים מרגשים או לקנות מתנות שהמורה תשמח לקבל והטקסים האלו הם למעשה סיוט מתמשך שחוזר על עצמו מדי שנה.

התחזית: לילה בהיר, מחר התחממות נוספת והכבדה בעומס החום.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully