וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום שביתת הרעב: כך התקפלו האסירים הפלסטינים

25.6.2014 / 14:37

אחרי חודשיים של שביתת רעב וההליכים לחקיקת חוק ההזנה בכפייה - האסירים הביטחוניים סיימו את השביתה. למה פיגוע החטיפה טרפד את המטרה של השובתים? מתוך המהדורה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

עוד במהדורה:

תיעוד: הפרצה בגדר שעלולה לאפשר הברחת חטופים לעזה. בזמן שחיילי צה"ל עסוקים במבצע "שובו בנים" ועורכים חיפושים באזור חברון אחר החטופים, מהדורת וואלה! חדשות מביאה תיעוד של גדר המערכת בדרום הר חברון שייתכן ודרכה הוברחו הנערים. מעבר השב"חים אל תוך ישראל ומחוצה לה באין מפריע אינה תופעה חדשה באזור, ראשת המועצה האזורית בני שמעון, סיגל מורן, פונה כבר מספר שנים לגורמי הביטחון כדי למנוע את ההסתננות, ללא הואיל. כתב וואלה! בדרום, יניר יגנה, מדווח כי הגדר שימשה בעבר כמעבר לשב"חים שביצעו פעולות טרור ואלימות.

מדוע אנו נבהלים כל כך מהנשיכה של סוארז? נבחרת אורוגוואיי אמנם ניצחה אמש ועלתה לשמינית הגמר על חשבונה של נבחרת איטליה, אך מה שייחקק בזכרונם של הצופים הוא הנשיכה של החלוץ לואיס סוארז. סוארז, שנתפס בפעם השלישית בקריירה כשהוא נושך שחקן יריב, עלול למצוא את עצמו מחוץ למונדיאל. חמי אוזן, עורך וואלה! ספורט, מסביר למה התגובה שלנו לנשיכה מוגזמת. וגם: הנבחרות האירופיות שהודחו טוענות לקונספירציה.

עונת מסיבות הסיום בבתי הספר: סיוט להורים. החופש הגדול של בתי הספר היסודיים בפתח והורים רבים מקפצים ממסיבת סיום שנה אחת לשנייה. אודי הירש, משנה לעורך וואלה!, מייחל שמישהו כבר ירים את הכפפה ויגיד את האמת בפנים: המורות מחכות בקוצר רוח לחופש בדיוק כמו התלמידים, ועד ההורים לא באמת יודע לכתוב שירים מרגשים או לקנות מתנות שהמורה תשמח לקבל והטקסים האלו הם למעשה סיוט מתמשך שחוזר על עצמו מדי שנה.

התחזית: לילה בהיר, מחר התחממות נוספת והכבדה בעומס החום.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully