וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל ביקר את משפחת דדון ועדכן על ההתפתחויות

אחיקם משה דוד

25.6.2014 / 14:49

רב-ניצב דנינו הגיע יחד עם מפקד המחוז הצפוני לבית משפחתה של הצעירה שנדקרה למוות במגדל העמק ושיתף אותם בהתקדמות החקירה, שעשויה להוביל לסיום הפרשה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

רצח שלי דדון: המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו הגיע היום (רביעי) מלווה במפקד המחוז הצפוני של המשטרה ניצב זוהר דביר לבית משפחת דדון בעפולה, ועדכן את בני משפחתה של הצעירה שנדקרה למוות לפני כחודשיים במגדל העמק על ההתפתחויות הדרמטיות בחקירה, שעשויות להוביל לסיום הפרשה.

בתחילת השבוע שוחחו גורמים המעורים בחקירה עם המשפחה, ואמרו להם כי נוכח ההתפתחויות ייתכן וכבר השבוע אפשר יהיה להכריז על פענוח הרצח. הבוקר, כאמור, התייצבו דנינו ודביר בבית המשפחה לביקור חשאי, וסיפרו להם על הפרטים הידועים עד עתה. בסיום הפגישה סירב דנינו לענות לשאלות כתב וואלה! חדשות ואמר: "בואו נמתין בסבלנות". גורם במשטרה הוסיף כי הוא מעריך שבעוד מספר ימים ניתן יהיה לומר מה הן אותן התפתחויות.

המשפחה עלתה לקברה של שלי דדון: "איך ממשיכים בלעדייך?"

שלי דדון בת עשרים מעפולה שנרצחה היום ליד מגדל העמק. מאי 2014. מתוך עמוד הפייסבוק, אתר רשמי
שלי דדון/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק

בשבוע שעבר התיר בית המשפט העליון לפרסם כי זמן קצר אחרי הרצח בראשית החודש שעבר נעצרו שישה חשודים ערבים, ואלה שוחררו אחרי כמה ימים.

המעצר של השישה הוא הסיבה להצהרתו של השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' שלושה ימים לאחר הרצח שלפיה חלה לכאורה "התפתחות דרמטית" בחקירה. בדיעבד התברר כי ההתפתחות שהשר דיבר עליה הייתה מוקדמת מדי והשישה שוחררו כעבור כמה ימים למעצר בית, ובהמשך שוחררו לגמרי. אהרונוביץ' ספג ביקורת קשה בעקבות אותה הצהרה, זאת לאחר שהשישה שוחררו והחקירה נקלעה למבוי סתום.

בין ששת העצורים גם קטינים, כולם תושבי צפון הארץ. הם נעצרו ביום הזיכרון לחללי צה"ל לפנות בוקר, בפשיטה של כוחות המשטרה על בתיהם. זאת במסגרת החקירה, המתנהלת בשיתוף עם השב"כ.

הרצח אירע בתחילת מאי כשדדון הייתה בדרכה לריאיון עבודה. את גופתה איתרו שוטרי סיור במגרש חנייה ליד אזור התעשייה במגדל העמק, ובמקביל דיווחו הוריה על היעדרותה במשטרה. על גופה נמצאו סימני דקירה, ובמשטרה העריכו אז כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המפכ"ל יוחנן דנינו בכנס המועדון לתעשייה ולמסחר. דרור עינב
"לחכות בסבלנות". המפכ"ל דנינו/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully