וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד צה"ל סחר בסמים קשים בקריה בתל אביב

24.6.2014 / 21:07

החשוד, חיים בן חמו, נעצר בזמן שרכב על אופנוע בצפון העיר. בתחתוניו נמצאו 21 מנות קוקאין ובביתו נמצאו עוד 130 גרם חשיש - מחולקים למנות. לשוטרים אמר: "שיחקתם אותה"

קריה בתל אביב, דצמבר 2011. דרור עינב
הכניסה לקריה/דרור עינב

סמים בלב לבו של צה"ל: בלשי משטרת תל אביב צפון עצרו אתמול (שני) אזרח עובד צה"ל שעל פי החשד סחר בסמים קשים בקריה בתל אביב. החשוד, חיים בן חמו, נעצר בזמן שרכב על אופנועו. בחיפוש שערכו השוטרים על גופו, נמצאו 21 מנות קוקאין שהוחבאו בתחתוניו. בביתו מצאו השוטרים עוד 130 גרם חשיש – מחולקים למנות. הבוקר הגישו חוקרי מרחב ירקון לבית משפט השלום הצהרת תובע בעניינו של בן חמו ומעצרו הוארך ביממה. בכוונתם להגיש נגדו כתב אישום כבר מחר.

עוד חדשות מהארץ:
המחדל של המשטרה: "לא הגענו לנערות שעסקו בזנות"
הפרקליטות ביקשה לאסור מחדש 7 ממשוחררי עסקת שליט
נעצרו שני חשודים בניסיון החיסול הכושל בבת ים

בן חמו נהג להגיע מדי בוקר לבסיס הקריה והיה מורשה להיכנס למרבית המבנים והמשרדים במקום מתוקף תפקידו כאיש בינוי העוסק בהתקנת קירות אקוסטיים. אלא שעל פי חשד הבלשים, הוא מצא דרך להשלים את ההכנסה הצבאית – באמצעות סחר בסמים קשים.

אילוסטרציה. ShutterStock
בתחתוניו של החשוד נמצאו 21 מנות קוקאין/ShutterStock

החשוד, בעל עבר לא מבוטל בסחר ושימוש בסמים, נעצר בעת שרכב על אופנוע בצפון תל אביב. "שיחקתם אותה", שיבח את הבלשים. כעת בודקים החוקרים כיצד הוא שובץ כאזרח עובד צה"ל לעבודה באחד המתקנים הרגישים ביותר במערכת הביטחון של ישראל.

מפקד משטרת תל אביב צפון, סגן-ניצב חיים זרגרוב, הנחה לפעול במהירות נגד החשוד וכבר הבוקר הוא הובא בפני שופט. סנגורו של החשוד, עורך הדין יוסי סאקה, ביקש לשחררו ממעצר תוך שהוא טוען כי מדובר באדם נורמטיבי המשרת כאזרח עובד צה"ל. ואולם, השופט שמואל מלמד נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו. "בהתחשב בטיב העבירות, התשתית הראייתית, עילות המעצר והשלב הדיוני של ההליך - יש מקום להיעתר לבקשה", הסביר את החלטתו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully