וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המרוויחים הגדולים מחטיפת הנערים

23.6.2014 / 15:22

מפואד בן אליעזר, דרך גבי אשכנזי ועד לשרה נתניהו - מי הרוויח שקט תקשורתי בעקבות חטיפת שלושת הנערים? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הותר לפרסום: השב"כ עצר את רוצחיו של סנ"צ ברוך מזרחי שנורה למוות בערב ליל הסדר השנה בציר תרקומיא ליד חברון. הרוצחים, אב ובנו מהכפר אידנא, נעצרו שבועיים אחרי הרצח, בחקירה התברר כי האב ביצע את הפיגוע והבן סייע לו בהכנות ובאיסוף הראיות שלאחר הרצח. האב, זיאד עואד, פעיל חמאס שרצח שני פלסטינים שנחשדו בשיתוף פעולה עם ישראל וששוחרר בעסקת שליט, ירה עשרות כדורים לעבר שבעה כלי רכב, הרג את מזרחי ופצע את רעיתו וילד נוסף שנסע בכלי רכב אחר. הפרקליטות הצבאית הגישה היום כתב אישום חמור נגד השניים.

נשים חושפות עדויות קשות על הטרדה מינית בצבא בפייסבוק: "הוא ניסה לאנוס אותי במחסן ציוד, ציווה עליי להביא משם משהו, בא אחריי, נעל את הדלת וניסה להפשיט אותי". ניסיונות אונס, הערות פוגעניות, שירים משפילים והטרדות מיניות קשות - עמוד פייסבוק מגולל את סיפורן של נשים בשירות צבאי.

מה עושות לנו שעות השידור המשוגעות של המונדיאל? המשחק בין פורטוגל לארצות הברית שודר אתמול באחת לפנות בוקר - זה לא מנע מאלפי חולי כדורגל שרופים לראות את המשחק ולהשכים קום לעבודה יום למחרת. עיניים טרוטות, מנת יתר של קפאין ובני זוג מוזנחים - מפגעי המונדיאל.

תחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully