וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילות חושפות בפייסבוק: עדויות קשות על הטרדות מיניות

23.6.2014 / 15:30

ניסיונות לאונס, השפלות והערות בעלות גוון סקסיסטי - עמוד פייסבוק חדש קורא לנשים ששירתו בצבא לחלוק את סיפורי ההטרדות המיניות שלהן. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הותר לפרסום: השב"כ עצר את רוצחיו של סנ"צ ברוך מזרחי שנורה למוות בערב ליל הסדר השנה בציר תרקומיא ליד חברון. הרוצחים, אב ובנו מהכפר אידנא, נעצרו שבועיים אחרי הרצח, בחקירה התברר כי האב ביצע את הפיגוע והבן סייע לו בהכנות ובאיסוף הראיות שלאחר הרצח. האב, זיאד עואד, פעיל חמאס שרצח שני פלסטינים שנחשדו בשיתוף פעולה עם ישראל וששוחרר בעסקת שליט, ירה עשרות כדורים לעבר שבעה כלי רכב, הרג את מזרחי ופצע את רעיתו וילד נוסף שנסע בכלי רכב אחר. הפרקליטות הצבאית הגישה היום כתב אישום חמור נגד השניים.

מי מרוויח מחטיפת הנערים? פיגוע החטיפה והמבצע הצבאי להשבת הבנים הוריד מסדר היום התקשורתי את העיסוק בשערוריות הקשורות בכמה אנשי ציבור. תזמון החטיפה שיפר את מצבם של אותם אנשים ולכמה ימים גרם לציבור לשכוח מההסתבכות לכאורה של חבר הכנסת בנימין בן אליעזר בפרשת שחיתות, בפרשת מאיר שטרית והעוזרת, ואת פרשת ריהוט הגן של משפחת נתניהו. צפו ברשימת המרוויחים הגדולים של פיגוע החטיפה.

מה עושות לנו שעות השידור המשוגעות של המונדיאל? המשחק בין פורטוגל לארצות הברית שודר אתמול באחת לפנות בוקר - זה לא מנע מאלפי חולי כדורגל שרופים לראות את המשחק ולהשכים קום לעבודה יום למחרת. עיניים טרוטות, מנת יתר של קפאין ובני זוג מוזנחים - מפגעי המונדיאל.

תחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully