וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים נפגשו בטלמון: "בוחנים דרכי פעולה"

23.6.2014 / 9:11

הוריהם של נפתלי פרנקל ואיל יפרח הגיעו היום לבית משפחתו של הנער החטוף גיל-עד שער, על רקע ההנחה שהשלושה עדיין בחיים. "נחושים להשיב את הילדים הביתה"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

משפחות שלושת הנערים החטופים נפגשו היום (שני) ביישוב טלמון, בפעם השנייה מאז נעלמו עקבותיהם. הוריהם של נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח הגיעו הבוקר להתנחלות כדי לחזק אחת את השנייה ולהציג חזית מאוחדת, וזאת על רקע הנחת העבודה שלפיה השלושה עדיין בחיים, כפי שאמר אתמול דובר צה"ל, תת-אלוף מוטי אלמוז. אופיר שער, אביו של גיל-עד, אמר: "אנו בוחנים דרכי פעולה להשבת הבנים".

אביו של הנער סיפר כי המשפחות מתלבטות כיצד לפעול. "ישבנו המשפחות והעלנו רעיונות שונים לדרכי פעולה להשבת הבנים. ישבנו עם רבני הקהילות ודיברנו איתם על המשך והגברת שיתוף הפעולה בין המשפחות. כל המשפחות נחושות להשיב את גיל-עד, נפתלי ואיל הביתה. אנחנו נבחן את הדברים בהמשך, במבחן התוצאה", אמר אופיר שער.

"נמשיך ונהפוך כל אבן כדי להגיע אליהם, אני לא יכול להתייחס לכל פרטי הפעולה - אבל כמובן שהחיפושים נמשכים ובימים אלה אנחנו בוחנים את המשך הפעילות, בהתאם לתנאים בשטח", התייחס דובר צה"ל אלמוז למאמצי החיפוש. קצין בכיר ביחידת יהל"ם, שחייליה משתתפים במבצע הצבאי, הוסיף על כך: "לא הופתענו מכמות אמצעי הלחימה שמצאנו, אך זו לא כמות שאנחנו רואים בכל יום. מצאנו עשרות מעבדות נפץ לייצור מטענים ורימונים, וכמה וכמה מנהרות".

מבצע "שובו אחים" לאיתור הנערים החטופים נכנס הלילה ליום ה-11. כוחות צה"ל והמשטרה עצרו שמונה פלסטינים בכפרים עיזריה ואבו דיס שליד ירושלים, בחשד להשתייכות לארגון טרור, וכן נתפסו חומרי הסתה ואביזרים שונים להפגנות. אמש מסרו גורמים צבאיים כי צה"ל שינה את דפוסי הפעילות לאיתור הנערים, ובתום הערכת מצב הסיר את המחסומים שהיו פרושים ברחבי העיר חברון זה עשרה ימים.

חטיפת הנערים - כותרות אחרונות:
"אבו מאזן סיכן את חייו כשיצא נגד החוטפים"
שר החוץ הפלסטיני: ייתכן שישראל ביימה את החטיפה
נתניהו: בקרוב נפרסם הוכחות שחמאס אחראי לחטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully