וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר מת"א סימם נשים שהכיר ברשת ואנס אותן

22.6.2014 / 0:11

במשטרת מרחב ירקון התקבלו לאחרונה כמה תלונות על מקרי אונס בעלי מאפיינים דומים. סוכנת שתיאמה פגישה עם החשוד, בן 37, תושב העיר, הביאה למעצרו בתום חקירה סמויה

שלושה נערים נחקרים בחשד למעורבות בפרשת המין הקבוצתי בחוף בוגרשוב בתל אביב, אפריל 2012. יותם רונן
החוקרים המתינו לחשוד מחוץ לדירה שבה פעלה השוטרת הסמויה/יותם רונן

גבר מתל אביב נעצר אתמול לפנות בוקר (שבת) בחשד למספר מקרי אונס. החשוד, בן 37, יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל אביב.

לטענת המשטרה, החשוד נהג לתאם פגישות עם נשים שהכיר באמצעות אתר היכרויות באינטרנט. במהלך הפגישה היה משקה אותן במשקאות אלכוהוליים מהולים בסם עד שאיבדו את הכרתן, ולאחר מכן היה אונס אותן.

לאחר שהתקבלו במשטרת מרחב ירקון תלונות על מקרי אונס בעלי מאפיינים דומים, פתחו השוטרים בחקירה סמויה נגד מי שכבר מכונה בקרב החוקרים "האנס המסמם". החוקרים פרסמו מודעה בדויה באתר היכרויות, ולאחר שהחשוד פנה אליהם, תואמה עמו פגישה בדירה בצפון תל אביב.

החוקרים נערכו בסמוך לדירה ושלחו לפגישה שוטרת סמויה צעירה. לקראת שעות הבוקר, לאחר שהשוטרת נתנה "אור ירוק" לכניסת הכוחות, פרצו בלשי מרחב ירקון לדירה ועצרו את החשוד.

בחקירה הראשונה קשר עצמו החשוד לחלק ממקרי האונס שתוארו בתלונות השונות. במשטרה מאמינים כי יש עוד מספר גדול של נשים שנפלו קורבן למעשיו וטרם הגישו תלונה.

עוד בוואלה! חדשות
שריפת ענק באזור קיסריה, הערכה: האש תימשך עד מחר
חברת החשמל: האב שנהרג עם בתו בת"א הוזהר שוב ושוב
"שובו אחים": חיפושים בבורות מים ומערות באזור חברון

(עדכון ראשון: 20:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully