וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובתו נהרגו בהתהפכות סירה בחוף רדינג בתל אביב

השניים, בני 50 ו-7, טבעו ליד תחנת הכוח, ונסחפו למערכת הקירור. האם הזעיקה את המשטרה. צוללים חילצו את הגופות מאזור המשאבות. חברת החשמל: "האב הוזהר רק שלשום"

צילום: יותם רונן, עריכה: יותם בן-דוד

אב, כבן 50, ובתו, בת שבע, טבעו היום (שבת) למוות בהתהפכות סירה סמוך לתחנת הכוח רדינג שבתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום האירוע, אך בתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותם של השניים.

מחקירה ראשונית של משטרת מחוז תל אביב עולה כי השניים הפליגו עם סירתם באזור שמוגדר כאסור לרחצה והנו ללא מציל. לאחר התהפכות הסירה בים, נשאבו השניים למערכת קירור המים של תחנת הכוח. כשהבחינה בכך אם המשפחה, היא הזעיקה את כוחות ההצלה למקום. במשך כשעה פעלו צוללים של כוח השיטור הימי בניסיון לחלץ את השניים, שבשלב זה כבר היו ללא רוח חיים. פעולת החילוץ הסתיימה רק לאחר שאנשי חברת החשמל הפסיקו את פעולות השאיבה של המים במערכת.

עוד בוואלה! חדשות:
פשיטה על מוסדות חמאס: "לצה"ל תכנית מפורטת להמשך"
הירי מעזה נמשך: רקטה התפוצצה ביישוב בדרום
חשד לרצח: גבר בן 42 נדקר למוות בפתח תקווה

תחנת הכוח רדינג – תל אביב, יוני 2014. יוסי וייס, מערכת וואלה! NEWS
האב ובתו נלכדו במערכת המשאבות של המתקן. תחנת הכוח רדינג/מערכת וואלה! NEWS, יוסי וייס

"מדובר באירוע קשה", אמר אבי הללי, חובש רפואת חירום במד"א, שהגיע לזירת האירוע. "גבר כבן 50 וילדה בת שבע טבעו סמוך לתחנת הכוח. צוללנים של המשטרה חילצו אותם מהמים כשהם ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

חברת החשמל מסרה בתגובה כי מדובר באזור מסוכן, שסומן בשלטי אזהרה וגודר בהתאם לכל אורכו: "יש שמירה רציפה באזור המדובר, ולצערנו האב שמצא את מותו הוזהר מספר פעמים בתקופה האחרונה, כולל ביום חמישי האחרון". עוד נמסר כי החברה פועלת עם המשטרה בחקירת המקרה, סיפקה לה תצלומים מהאזור ו"משתתפת בצער המשפחה".

בתוך כך, בשעות אחר הצהריים נמשתה גופתו של נער בן 16 מהיישוב שגב שלום שנכנס אתמול לים באזור זיקים ולא יצא מהמים. מהמשטרה נמסר כי גופתו אותרה צפונית לאזור הטביעה המשוער ובמרחק לא רב מהחוף. בחיפושים אחר הנער השתתפו כוחות רבים במהלכם עודכנו בני משפחתו על התקדמות על ידי מפקד משטרת שדרות, סגן-ניצב אפי שיימן.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
תחנת הכוח רדינג – תל אביב, יוני 2014. יוסי וייס, מערכת וואלה! NEWS
תחנת הכוח רדינג – תל אביב, יוני 2014/מערכת וואלה! NEWS, יוסי וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully