וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו של אחד החטופים: "ההערכה על בסיס מידע שהם בחיים"

21.6.2014 / 0:55

ישי פרנקל, קרוב משפחתו של נפתלי פרנקל, הבהיר כי מערכת הביטחון מעדכנת את המשפחות באופן שוטף בהתקדמות החיפושים. בני המשפחה נפגשו עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו

צילום: יותם רונן, עריכה: יותם בן-דוד

ישי פרנקל, דודו של נפתלי פרנקל, התייחס אתמול (שישי) למערכת היחסים שבין משפחות הנערים החטופים לבין מערכת הביטחון. "מערכת הביטחון, על אגפיה השונים, כמעט מתחילת האירוע מעדכנת אותנו באופן שוטף", הבהיר פרנקל בראיון לתחנת הרדיו "גלי ישראל". לדבריו, "המשפחות הקרובות ודאי יודעות יותר ממה שקורה בתקשורת. אני לא יכול לומר מילה וחצי מילה, ולכן לשלושת המשפחות מאוד חשוב להגיד שכל האינדיקציות שאנחנו מקבלים הן על בסיס מידע, ולא רק על בסיס תחושות לב, ומדברות על כך ששלושת הנערים בחיים".

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד:
דיווח פלסטיני: נער בן 13 נהרג מירי צה"ל ליד חברון
אישום: ביצעו "תג מחיר" לאחר הפגנה למען החטופים
"בכיר חמאס השוהה בטורקיה עומד מאחורי החטיפה"

ראש הממשלה עם  משפחות החטופים 20.6.2014. לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה עם אביו של אחד הנערים החטופים, אתמול/לשכת העיתונות הממשלתית

הבוקר נפגשו המשפחות עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה במעון ראש הממשלה בירושלים. "העם נותן לכם כוח ואתם נותנים לו כוח בחזרה", אמר נתניהו לבני המשפחה בפתח הפגישה, והדגיש בפניהם כי משימת איתור ילדיהם היא המשימה הראשית של פעילות כוחות הביטחון בגדה. "זו המטרה המרכזית של הפעילות המבצעית והמודיעינית שאנחנו מבצעים, וכל היחידות המתאימות מגויסות למטרה זו", אמר להם נתניהו. "תגברנו את הכוחות בשטח, ואנחנו משקיעים מאמץ אדיר על מנת להגיע אל הבנים".

רעיית ראש הממשלה אמרה למשפחות: "אני מבקשת להמשיך ולחזק את ידכם ולחבק אתכם יחד עם כל עם ישראל. כל עם ישראל מחכה לחזרה של הבנים שלכם".

מבית המשפחה בהתנחלות טלמון שבבנימין, אמרה בת גלים שער, אמו של גיל-עד שער בן ה-17: "הימים שעוברים עלינו מציבים בפנינו אתגרים לא קלים. אנחנו עם חזק ועם שמנצח. אני מנסה לחשוב חיובי, זה נותן כוח להתחבר לערכים להתמקד בחוזקות. אני יודעת שעם ישראל מקבל על עצמו מעשים טובים וזה מחזק מאוד. אני בטוחה שגלעד, איל ונפתלי יודעים ומרגישים את זה".

על הפגישה עם ראש הממשלה אמרה בת גלים: "הרגשנו תחושת שותפות מלאה. ראש הממשלה פרש בפנינו תמונת מצב עדכנית. אנחנו מאמינים שבידי הממשלה אמצעי לחץ נוספים שיכולים לזרז את שובם של הבנים הביתה וביקשנו מראש הממשלה להפעילם. אזרחי המדינה רוצים לדעת שבמידת הצורך מדינת ישראל פועלת באופן מיידי ומהיר לעזרה בכל האפיקים האפשריים. ביקשנו מראש הממשלה שהחמאס יבין בכל דרך שלא משתלם לחטוף ילדים למען ביטחון ילדינו וביטחון ילדי ישראל".

אתמול התייחס נתניהו למאמצי מערכת הביטחון לאתר את הנערים החטופים. בתום הפגישה אמרה בשם המשפחות איריס יפרח, אמו של איל: "אנחנו מודים לראש הממשלה ולגברת שרה נתניהו על האירוח החם, על ההקשבה, על העידוד והתמיכה".

"אנחנו יודעים היום יותר ממה שידענו לפני ימים אחדים, אבל יש עוד דרך לפנינו וצריך להתאזר בסבלנות ובאורך רוח", אמר נתניהו, שביקר בחטמ"ר יהודה. "אנחנו פוגעים בחמאס ואנשיו הם אלה שחטפו את אנשינו. בשטח פועלים כוחות גדולים, הם עוצרים אנשי חמאס, הם סוגרים מוסדות חמאס ומחרימים כספי חמאס. זהו מסר רב עוצמה לכל מי שמבקש לפגוע בנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש הממשלה עם  משפחות החטופים 20.6.2014. לשכת העיתונות הממשלתית
"ביקשנו מראש הממשלה שהחמאס יבין שלא משתלם לחטוף ילדים"/לשכת העיתונות הממשלתית

כוחות צה"ל המשיכו אתמול בלילה בביצוע מעצרים נרחבים ברחבי הגדה המערבית. במסגרת הפעילות, עצרו החיילים 25 מבוקשים וסגרו תשעה משרדים השייכים לחמאס. כמו כן, במהלך הלילה נפצע באורח קל חייל מאבן שהושלכה לעברו במחנה הפליטים קלנדיה. עד כה, נעצרו 330 מבוקשים במסגרת המבצע לאיתור הנעדרים. "המאמץ הזה יימשך גם בימים הקרובים", אמר קצין בכיר בצה"ל, שהוסיף: "לא נגמרו לנו היעדים".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

(עדכון ראשון: 12:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully