וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בכביש: מרדף משטרתי נגמר בלידה במושב האחורי

השוטרים שרדפו אחרי מכונית שנסעה במהירות 160 קמ"ש ליד פורטסמות' חשבו שהיא גנובה. כשעצרו אותה גילו בתוכה אישה כורעת ללדת. השוטרים גילו תושיה וסייעו ליילד את התינוק

אילוסטרציה. ShutterStock
נהג הרכב הוא אביה של היולדת/ShutterStock

מרדף משטרתי במהירות גבוהה בבריטניה הסתיים באופן לא צפוי – עם לידה במושב האחורי: שוטרים מתחנת פורטסמות' שבדרום בריטניה רדפו ביום שישי האחרון אחרי מכונית שחשבו שהיא גנובה, ונסעה במהירות של 160 קמ"ש על כביש 275 לא רחוק מהעיר. כשהצליחו לבסוף להשיג את כלי הרכב, הם הורו לנהג לצאת מתוכו, וזה מצדו החל לרוץ לכיוונם ולצעוק בבהלה שישנו תינוק בפנים. השוטרים התקרבו אליו, פתחו את הדלת האחורית והופתעו לגלות אישה הרה יושבת על המושב, וכורעת ללדת. בתושייה רבה, הם לא נבהלו וסייעו לאיש ליילד את נכדתו.

"רדפנו אחרי המכונית והכרחנו את הנהג לעצור. כשהוא עצר הוא החל לרוץ וחשבנו שהוא מנסה לברוח", סיפר אחד השוטרים, סימון גוס. "אבל לפתע הבחנו שהוא רץ לחלק האחורי של כלי הרב וצועק שיש שם תינוק. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה".

האמא המאושרת, טיפאני, סיפרה כי האירוע היה "מפחיד", כלשונה, אך לדבריה היא מאוד גאה באביה שעזר לה ללדת את בתה, לולה. "ידעתי שהיא לא מתכוונת לחכות, ברגע שהמכונית החלה לנסוע המים שלי ירדו", שיחזרה. לדבריה, למרות התנאים הלא פשוטים במהלך הלידה, התינוקת "מתפקדת מצוין".

עוד סיפורים שאסור לפספס:
בני זוג טוענים: צילמנו רוח רפאים בכלא "אלקטרז"
עץ נפל על האב - בתו הצילה אותו בזכות פייסבוק
"העיר הלכה": צפו ב"תאומי טורנדו" משתוללים בנברסקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully