וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עץ נפל על האב - בתו הצילה אותו בזכות פייסבוק

בריהאנה ואנס בת ה-10 מויריג'יניה המערבית לא הצליחה להתקשר לכוחות ההצלה, כשהסופה שגרמה לקריסת העץ ניתקה גם את הקליטה הסלולרית. סרטון נסער שהעלתה לאינטרנט הציל את חייו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התקשרו אלינו אם יש לכם קליטה"./מערכת וואלה!, צילום מסך

הצילה את חיי אביה – תודות לרשת החברתית: בריהאנה ואנס בת ה-10 פנתה לפייסבוק לאחר שסערה שפקדה את וירג'יניה המערבית כמעט שהביאה למותו של אביה, גרגורי. האב ישב עם שני חברים במרפסת הבית, כשעץ נפל מעוצמת הסופה ונחת עליהם. הסופה גם ניתקה את הקליטה הסלולרית ולא היה טלפון קווי בבית – אך בזכות התושיה של בריהאנה, היא הצליחה להתחבר לאינטרנט.

"ברקים הפילו עץ על המרפסת שלנו ואבא שלי גוסס", אמרה בריהאנה בסרטון שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה. "הוא צריך אמבולנס, בבקשה. התקשרו אלינו אם יש לכם קליטה. אנחנו חיים בבית הצהוב".

עוד ידיעות שאסור לפספס
צפו בתיעוד מפחיד: דוב רודף אחרי בני אדם
תחרות גלישה בין אנשים, לוויתנים ודולפינים
תיעוד: התפרצות אדירה של הר הגעש אתנה בסיציליה

אדם שראה את הסרטון התקשר לשירותי ההצלה, ובריהאנה הייתה מחוברת לאינטרנט כשהיא שמעה את האמבולנס מגיע לביתה. האב פונה לבית החולים, טופל ושוחרר לביתו. "פחדתי, הייתי זקוקה לעזרה. אבא שלי היה זקוק לעזרה", סיפרה בריהאנה לחדשות ABC, "אז הייתי חייבת לפרסם את זה".

"הילדה הזו היא גיבורה אמיתית, הילדה הקטנה הזו", אמר מפקד תחנת כיבוי האש טים גרנגר. "אני מקווה שיכירו בגבורה שלה". לאחר שאביה התאושש, חלקה בריהאנה הודעה מיוחדת לרגל יום האב: "אני מקווה שתחלים בקרוב", היא אמרה, "כי אתה האבא הכי טוב שיכולתי לבקש".

(עדכון ראשון: 23:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully