וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ראש: מרקל, קמרון ואובמה שרופים על המונדיאל

17.6.2014 / 15:43

המעריצה מספר 1 של נבחרת גרמניה, הקאנצלרית אנגלה מרקל, השתוללה מאושר כשגרמניה ניצחה את פורטוגל אמש. אך מרקל לא לבד - צפו במצעד מנהיגי המדינות שמלווים את הנבחרות. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הקבינט המדיני-ביטחוני החליט: החמרה בתנאי הכליאה של אסירי חמאס. השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' צפוי לעמוד בראש ועדה שתגבש מדיניות מחמירה יותר לטיפול באסירי החמאס. גורמים מדיניים בירושלים לוואלה! חדשות: ישראל ממשיכה להפעיל לחץ בזירה הבינלאומית, ולמרות ההקפאה במהלכי הפיוס בין החמאס לפת"ח בירושלים עדיין רואים באבו מאזן אחראי לחטיפת הנערים. אלוף במיל' עמוס גלעד מתריע כי לאבו מאזן אין את היכולת לשלוט לבדו על שטחי יהודה ושומרון במידה ויהיה הסכם מדיני. במקביל, ממשיך המצוד אחרי החוטפים באזור חברון, ובצה"ל נחושים לעקור "כל דבר שקשור לחמאס".

הצצה: כך נראה מוקד 100 שקיבל את ההודעה על החטיפה. מוקד המשטרה של מחוז ש"י שקיבל את השיחה מאחד הנערים החטופים ותייג אותה כ"מטרד" מקבל כדרך קבע כאלף ומאתיים שיחות מדי יום, רבות מהן הן פניות שווא והטרדות, שמגיעות בעיקר מפלסטינים שמנסים להתיש את כוחות המשטרה. לצד זה, כמות השיחות הנכנסות למוקד והאירועים שזוכים לתגובה בעקבות הפניות הוא הנמוך בארץ. צפו בתמונות בלעדיות מתוך מרכז השליטה ובדבריו של מפקד המשל"ט, שנאמרו רק לפני כמה חודשים.

הוצאות המוניות להורג ושליחת מכוניות תופת - הארגון שזורע טרור בעיראק. הארגון הסוני ISIS, שנחשב לקיצוני ביותר מבין הארגונים המזוהים עם אל קעידה הצליח להשתלט על ערים מרכזיות בעיראק תוך ביצוע טיהור אתני של השיעים וכל מי שמעז להתנגד לארגון. האם לארגון האסלם הקיצוני יש סיכוי לכבוש את עיראק? אל"מ במיל' שמעון בוירסקי, לשעבר ראש זירת עיראק ואיראן באמ"ן, על הזירה הנפיצה שהסירה את סיפור החטיפה בישראל מסדר היום העולמי.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully