וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראה מוקד 100 שקיבל את ההודעה על החטיפה

17.6.2014 / 15:42

שיחות מטרידות ואירועי פח"ע - הציצו למוקד המשטרתי שקיבל את השיחה מאחד החטופים דקות ספורות אחרי החטיפה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הקבינט המדיני-ביטחוני החליט: החמרה בתנאי הכליאה של אסירי חמאס. השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' צפוי לעמוד בראש ועדה שתגבש מדיניות מחמירה יותר לטיפול באסירי החמאס. גורמים מדיניים בירושלים לוואלה! חדשות: ישראל ממשיכה להפעיל לחץ בזירה הבינלאומית, ולמרות ההקפאה במהלכי הפיוס בין החמאס לפת"ח בירושלים עדיין רואים באבו מאזן אחראי לחטיפת הנערים. אלוף במיל' עמוס גלעד מתריע כי לאבו מאזן אין את היכולת לשלוט לבדו על שטחי יהודה ושומרון במידה ויהיה הסכם מדיני. במקביל, ממשיך המצוד אחרי החוטפים באזור חברון, ובצה"ל נחושים לעקור "כל דבר שקשור לחמאס".

הוצאות המוניות להורג ושליחת מכוניות תופת - הארגון שזורע טרור בעיראק. הארגון הסוני ISIS, שנחשב לקיצוני ביותר מבין הארגונים המזוהים עם אל קעידה הצליח להשתלט על ערים מרכזיות בעיראק תוך ביצוע טיהור אתני של השיעים וכל מי שמעז להתנגד לארגון. האם לארגון האסלם הקיצוני יש סיכוי לכבוש את עיראק? אל"מ במיל' שמעון בוירסקי, לשעבר ראש זירת עיראק ואיראן באמ"ן, על הזירה הנפיצה שהסירה את סיפור החטיפה בישראל מסדר היום העולמי.

מי מבין מנהיגי העולם שרוף על המונדיאל? קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, שלרוב מתאפיינת בארשת פנים רצינית ומאופקת, לא יכולה הייתה לשמור על הפאסון אמש כשגרמניה ניצחה את נבחרת פורטוגל וקפצה מאושר. מרקל ידועה באהדתה לנבחרת, ומלווה אותה במשך שנים, אך היא אינה המנהיגה היחידה שנדבקה בחיידק המונדיאל. צפו במצעד המנהיגים הנוספים שחולים על כדורגל.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully