וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גם רונאלדו ימשיך את מבול השערים במונדיאל?

16.6.2014 / 16:01

37 שערים נכבשו במשחקי הגביע העולמי עד כה - לעומת 18 שערים בלבד בשלב המקביל במונדיאל שעבר. רונאלדו ופורטוגל עולים הערב על הדשא מול גרמניה החזקה - גם שם תימשך מדיניות ההכרעות? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חטיפת הנערים: מי מפיץ את הודעות הוואטסאפ השקריות? שמועות אודות מצבם של הנערים החטופים הופצו בשעות האחרונות ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ בפעם השנייה מאז יום שישי האחרון. אחת ההודעות אף יוחסה לדובר צה"ל. לוואלה! חדשות נודע כי המשטרה תחל בבדיקת האחראים ליצירת ההודעות המזויפות. על פי הערכות, שני גורמים אפשריים שיכולים להפיץ הודעות מסוג זה - גורמי חמאס ששואפים לפגוע במורל המשפחות, וקבוצות חרדים אנטי-ציונים. במקביל, כוחות הביטחון ממשיכים את המרדף אחר החוטפים. אבי יששכרוף, פרשן וואלה! לענייני ערבים, שוחח עם משפחותיהם של שני אנשי החמאס שנעלמו מחברון ביום חמישי האחרון ועל פי החשד מעורבים בחטיפה. כתבי וואלה! פרוסים בחברון, טלמון ונוף איילון - צפו בדיווחים מהשטח.

גורם בפרקליטות: "הראיות החדשות נגד אולמרט - ברזל". היום אחר הצהריים ייערך דיון בבית המשפט העליון בבקשת הפרקליטות לפתוח מחדש את תיק טלנסקי. בידי הפרקליטות ראיות חדשות נגד ראש הממשלה לשעבר בפרשה, בגינה נאלץ להתפטר מתפקידו. הראיות כוללות את היומנים של ראש לשכתו לשעבר, שולה זקן, והקלטות של אולמרט שנעשו על ידי זקן. גורם בפרקליטות מוסר ל"וואלה! חדשות" כי מדובר ב"ראיות ברזל" המערערות על הקביעות שהביאו לזיכויו בתיק טלנסקי. גלי גינת, כתבת המשפט של וואלה!, עם העדכון.

התחזית: הלילה נאה, מחר הטמפרטורות יוסיפו להיות גבוהות מהרגיל לעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully