וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירלנד: בן 6 נורה בביתו; "שורה של אירועי ירי"

ההערכה היא כי היורים תכננו לפגוע בדודו של הילד. ביקורת קשה על המשטרה המקומית לאחר שורה של מקרים דומים והתגברות האלימות בדרום הבירה דבלין. "זה מזעזע, דבר לא נעשה"

אקדח בכיס אחורי. ShutterStock
המשטרה מעריכה כי המטרה הייתה קרוב משפחתו של הילד/ShutterStock

בן שש מאירלנד נפצע קשה מירי בביתו על ידי שני אלמונים במערב העיר דבלין, בירת אירלנד - כך דיווחו הלילה (שבת) כלי התקשורת במדינה. המשטרה המקומית מעריכה כי מטרת היורים הייתה הדוד של הילד, ששהה עמו באותו זמן בבית. בנוסף לילד, שנפצע מירי בצווארו והובהל לבית החולים בהכרה, במצב "קשה אך יציב", נפצע גם שוטר במהלך מרדף אחר התוקף.

על פי חקירת המשטרה, הילד עמד במסדרון הבית כשהשניים נגשו אל דלת הכניסה, שהייתה פתוחה, וירו. לא ברור אם הוא נפגע בצווארו מכדור ישיר או מריקושט.

עדת ראייה, תושבת המקום שגרה בסמוך לבית שבו אירעה הירי סיפרה ל"אייריש אינדפנדנט": "שמעתי 'בום', חשבתי שמישהו ניפץ את שמשת החלון שלי. יצאתי מהבית וכולם צרחו. התחלתי לזרוק מגבות למי שעזר לו לעצור את הדימום". לדבריה, "זה היה נורא. הוא נראה כל כך קטן ומפוחד".

כרזה נגד ביקור המלכה אליזבת מחוץ למטה מפלגת שין פיין, דבלין, אירלנד 16 במאי 2011. רויטרס
דבלין/רויטרס

זוהי אינה הפעם הראשונה שבה מתרחש ירי בפרבר בליפרמוט, שידע עלייה חדה באלימות בחודשים האחרונים, רובה על רקע סמים ומאבקי כנופיות, אך עד כה לא היו ילדים בין הנפגעים - כך לדברי סקיי ניוז.

"כששמעתי את הסירנות ידעתי שמדובר באירוע רציני", אמר ל"אייריש מירור" חבר מועצה מקומית, "בחיים לא ראיתי כמות כזו של משטרה במקום אחד". חבר מועצה אחר אמר כי הדיווחים "מטרידים" ומסתמן כי מדובר באירוע "מזעזע ומחריד". הוא ביקר את מדיניות המשטרה, ואמר: "מתי יתחילו לקחת את הנושא הזה ברצינות בדבלין? זה מגיע אחרי שורה ארוכה של אירועי ירי באזור, ודבר לא נעשה עד כה". חבר המועצה הוסיף: "אני קורא למשטרה להיפגש עם נציגי הקהילה המקומית באופן מידי כדי לראות מתי ניתן לעשות על מנת לעצור את התופעה הזו".

עוד חדשות מהעולם:
לאחר חמש שנים בשבי טליבאן: בו ברגדאל נחת בארה"ב
קניבל רצח ואכל את לב החבר החדש של האקסית
כאוס בעיראק: הוצאות להורג, חטיפות ונקמת האסירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully