וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא הנכנס ריבלין לדרעי: "אני יודע מי תמך בי"

11.6.2014 / 23:52

ריבלין הגיע לאירוע "שבע ברכות" של בתו של יו"ר ש"ס יממה לאחר בחירתו לתפקיד: "אנחנו במשפחה חברים טובים אחד של השני". לדבריו, "אני יודע מי הכריע את הכף, הכל נכתב בשמיים"

צילום: מור שאולי, עריכה: טל רזניק

הנשיא הנבחר ראובן ריבלין כיבד בנוכחותו אמש (רביעי) את משפחתו של חבר הכנסת אריה דרעי באירוע שבע ברכות לרגל חתונת בתו של יו"ר ש"ס. "אני קיבלתי את עמדתו של דרעי כשביקש לא להגיע לחתונה כשיש מאבק, אחרת הייתי מגיע כבר אז. אנחנו במשפחה חברים טובים אחד של השני", ענה ריבלין כשנשאל אם יש מסר מיוחד לביקור שלו באירוע ש"ס דווקא ביום הראשון לאחר בחירתו. בכניסה לאירוע בירך ריבלין את החתן והכלה ואמר: "בת ירושלים נישאת היום עם בן ירושלים, ואנחנו כמנהג העיר נוהגים להקפיד על שבע ברכות".

עוד בוואלה! חדשות:
"עוזרת הבית של שטרית איימה בתביעה על הטרדה מינית"
צה"ל חיסל פעיל טרור ברצועת עזה: "תכנן להפיל מסוק"
אין חסינות: עיראק מתפוררת, יחד עם המזרח התיכון

ראובן ריבלין עם אריה דרעי. נועם מושקוביץ
"זכיתי לאמון גדול". אריה דרעי וראובן ריבלין, אמש/נועם מושקוביץ

"מוטלות עליי משימות רבות", אמר בברכתו לחתן ולכלה הטריים. "הכרה בזולת, גם בנושא הפנים-יהודי, וגם בין אזרחי ישראל היהודים והערבים, הוא נושא שבו אנחנו צריכים קודם כל להגיע להסכם. כל אחד צריך להכיר את האחר". כמו כן, הנשיא החדש התייחס למרוץ המטלטל בבחירות לנשיאות ואמר: "כל אותם אנשים בפוליטיקה שחשבו שאני צריך להיות נשיא - עמדו על דעתם. אני יודע דבר אחד: הכול נכתב כבר מראש בשמיים".

לדבריו, "גם כשהיו לי רגעים קשים ידעתי שאם נכתב שאני אהיה נשיא - אני אהיה נשיא. למרות הספקות של פוליטיקאים כאלה ואחרים, אני באמת זכיתי לאמון גדול ואני מודה לכל אלה שהביאו לכך שבסיבוב השני נבחרתי באמת ברוב מוחלט, ואני יודע מי הם אלה שהכריעו את הכף".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם ריבלין אתמול בשעות הבוקר, לראשונה מאז בחירתו לתפקיד. מלשכתו נמסר כי השניים "ליבנו את המחלוקות וסיכמו כי קורות העבר מאחור". כשנשאל הערב לגבי הפגישה, ענה: "אתם רוצים שאתייחס לדברי חולין כשאני נכנס לשמחה כמו שבע ברכות?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully