וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאמה-הכהן, שותף לקומבינה? "לא אתווכח"

11.6.2014 / 15:46

חבר הכנסת לשעבר אמור להחליף את הנשיא הנבחר ריבלין, אך שר החוץ הציע לו להתמנות במקום לשגריר בארגון ה-OECD, כך שבמקומו יחזור לכנסת מקורבו של ליברמן, אלכס מילר. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

אחרי המועמדים לנשיאות - ביקשנו מכל השרים לפרסם הצהרות הון. המרוץ לנשיאות הציב סטנדרט חדש של שקיפות לנבחרי הציבור: המועמדים לנשיאות חשפו בעל כורחם את הצהרות ההון שלהם. בדקנו מי מבין שרי ההמשלה מוכן להצטרף ליוזמה ולחשוף את את נכסיו. צפו בתשובות: מי פעל בשקיפות, מי סירב בתוקף ומי התחמק באלגנטיות?

מי יהיה הבקהאם הבא? מצעד הדוגמנים של מונדיאל 2014: משחקי המונדיאל שייפתחו מחר מעניינים לא רק את האוהדים, המפגינים הברזילאים וצוותי הנבחרות. אל חובבי הכדורגל מצטרפים בכירים בעולם האופנה במצוד אחרי הפרזנטור הבא. אחרי רונאלדו ובקהאם - איזה כוכב כדורגל יקטוף השנה את הקמפיינים הרווחיים ביותר?

וואלה! סלבס בפרויקט גאווה מיוחד: חג הגאווה בפתח וכמדי שנה וואלה! סלבס מציגה שני פרויקטים מיוחדים: אסי עזר מראיין את מיטב הסלבריטאים בעולם, מאלטון ג'ון ודייוויד פרניש ועד ללאנס בס וגם - במה גאים הלהטב"ים של הביצה הישראלית? אדם סרור, עורך וואלה! סלבס גאה לספר על הפרויקטים.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully