וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הנשיא: מיהם השרים שהסכימו לחשוף את הונם?

11.6.2014 / 15:38

המרוץ המלוכלך לנשיאות אמנם שרטט נורמות חדשות של שקיפות ציבורית, אך מרבית השרים מתקשים בינתיים ליישר קו. מי הסכים לספר על נכסיו, מי התחמק ומי גילה שהוא במינוס?

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הקומבינה של כרמל שאמה הכהן: המועמדת של אביגדור ליברמן אמנם הפסידה את הנשיאות לרובי ריבלין אבל האם ליברמן בעצם הוציא מעז מתוק? המעבר של רובי ריבלין לבית הנשיא מפנה משבצת פנויה ברשימת הליכוד בכנסת לכרמל שאמה הכהן, מס' 32 ברשימה. אך שאמה עלול לפנות את מקומו לאלכס מילר מישראל ביתנו, הפייבוריט של ליברמן, תמורת משרה יוקרתית כשגריר ישראל ב- OECD. האם כרמל שאמה הכהן ישתף פעולה עם הדיל של ליברמן?

מי יהיה הבקהאם הבא? מצעד הדוגמנים של מונדיאל 2014: משחקי המונדיאל שייפתחו מחר מעניינים לא רק את האוהדים, המפגינים הברזילאים וצוותי הנבחרות. אל חובבי הכדורגל מצטרפים בכירים בעולם האופנה במצוד אחרי הפרזנטור הבא. אחרי רונאלדו ובקהאם - איזה כוכב כדורגל יקטוף השנה את הקמפיינים הרווחיים ביותר?

וואלה! סלבס בפרויקט גאווה מיוחד: חג הגאווה בפתח וכמדי שנה וואלה! סלבס מציגה שני פרויקטים מיוחדים: אסי עזר מראיין את מיטב הסלבריטאים בעולם, מאלטון ג'ון ודייוויד פרניש ועד ללאנס בס וגם - במה גאים הלהטב"ים של הביצה הישראלית? אדם סרור, עורך וואלה! סלבס גאה לספר על הפרויקטים.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully