וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של ריבלין על הניצחון: "סגירת מעגל עם סבא"

10.6.2014 / 20:00

יואל ריבלין סיפר כי אביו היה "בשוק" לאחר הסיבוב הראשון, שאליו חשב שיגיע עם יתרון יותר גדול. על היריבות עם נתניהו: "לא היו פה עניינים אישיים, זה הכול היה פוליטיקה"

צילום: גדעון צנטנר, ערוץ הכנסת; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

משפחתו של נשיא המדינה הנבחר, ראובן ריבלין, קיבלה היום (שלישי) בהתרגשות את הבשורה על בחירתו. "אני מאוד מתרגש, זה מפתיע ולא מפתיע", אמר בנו של ריבלין, יואל. "מבחינתנו זה היה לא טריוויאלי, הוא עבד על זה הרבה מאוד זמן, סלל את דרכו וזה מאוד טבעי שהוא יגיע למקום הזה". לדבריו, הדרך לא הייתה פשוטה אך היא הסתיימה בניצחון מכובד. "הוא היה די בשוק, הוא חשב שלאחר הסיבוב הראשון הוא יהיה עם יתרון יותר גדול", סיפר יואל.

המרוץ לנשיאות - כותרות אחרונות
ראובן ריבלין הוא נשיא המדינה העשירי
נתניהו נאלץ לברך את ריבלין: ”מבטיח לעבוד עמך”
שטרית הובס: ”גם זה לטובה, יחי נשיא מדינת ישראל”

משפחתו של ראובן ריבלין לאחר שנבחר לנשיא המדינה. יוני 2014. נועם מושקוביץ
"הוא קיבל את מה שהוא רצה". משפחתו של ראובן ריבלין בכנסת/נועם מושקוביץ

על המרוץ הקודם לנשיאות, אז התמודד אביו מול הנשיא הנוכחי שמעון פרס, סיפר יואל כי כבר אז הוא ראה בתפקיד יעד חשוב. "הוא ראה את זה כהמשך וסגירת מעגל של מה שסבא שלי עשה בתקופה יותר מוקדמת, שהתמודד מול הנשיא זלמן שזר וזה היה משאת נפשו. אנחנו מאוד שמחים בשבילו ומתרגשים".

הוא התייחס למרוץ הנוכחי, שהיה מלא פרשיות, ואמר כי זוהי פוליטיקה. "אנחנו מכירים את זה מהצד, מלווים אותו הרבה שנים, הוא שוחה בזה הרבה זמן, הוא מכיר את העליות והמורדות והוא יודע להתמודד עם זה. בסופו של דבר הוא עבר את זה ועכשיו הוא קיבל את מה שהוא רצה", הוסיף. על הכתף הקרה שקיבל אביו מראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר: "לא היו פה עניינים אישיים, זה הכול היה פוליטיקה שהובילה לזה. אף פעם לא האמנו לעניין ששרה (רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ד"י) עמדה מאחורי זה, היה ביניהם חוסר הסכמה בהרבה דברים וויכוחים, אבא עמד על עקרונותיו כדמוקרט כיו"ר הכנסת וזה עמד בניגוד לתהליכים שרצו להוביל במפלגה".

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully