וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלמה בפקיסטן: התחדש הירי בשדה התעופה בקראצ'י

כלי התקשורת במדינה דיווחו כי אקדמיית כוחות הביטחון של שדות התעופה הפקיסטניים הותקפה. הטיסות הנכנסות והיוצאות הושעו. אתמול נהרגו 28 בני אדם במתקפה על שדה התעופה הסמוך

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך שידורי הטלוויזיה בפקיסטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

יריות נשמעות הבוקר (שלישי) מחוץ לאקדמיית כוחות הביטחון של שדות התעופה הפקיסטניים, יחידה המגנה על שדה התעופה בקראצ'י – כך דווח בערוצי החדשות במדינה. "אקדמיית ASF מותקפת. נשמעות יריות. היקף הנזק לא ברור", אמר גורם פקיסטני בכיר. הטאליבן בפקיסטן לקח אחריות על המתקפה.

מתקפת טרור בנמל תעופה בפקיסטן: לפחות 28 נהרגו

דובר כוחות הביטחון של שדות התעופה אמר כי שני חמושים על אופנוע פתחו באש על האקדמיה ונמלטו. צבא פקיסטן הודיע כי הוא שולח חיילים לאבטח את המתקן. על פי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, שלושה חמושים נתפסו על ידי כוחות הביטחון באקדמיה, אך לא נמסרו פרטים נוספים. כל הטיסות הנכנסות והיוצאות משדה התעופה בקראצ'י הופסקו. "הטיסות בשדה התעופה הושעו עד להודעה חדשה", אמר דובר שדות התעופה במדינה. כוחות הצלה וכיבוי אש הוזעקו למקום.

מתקפת טרור בקראצ'י בפקיסטן. יוני 2014. רויטרס
המתקפה על שדה התעופה בקראצ'י, אתמול/רויטרס

אתמול נהרגו 28 בני אדם במתקפת טרור על נמל התעופה הבינלאומי בקראצ'י ו-14 נוספים נפצעו. עשרה מההרוגים הם ככל הנראה מחבלים שמוצאם מאוזבקיסטן. חילופי האש עם כוחות הביטחון נמשכו שעות רבות, והסתיימו רק בשעות הבוקר, עם טיהור המקום וחיסול החמושים שפרצו לטרמינל, שאינו משמש לטיסות מסחריות.

על פי דיווחים שונים, התוקפים נכנסו לשטח הטרמינל באמצעות תעודות זהות מזויפות. עם כניסתם, הם ירו לכל עבר באמצעות כלי נשק אוטומטיים והשליכו רימוני יד לעבר הנוכחים. שלושה מהם פוצצו עצמם ויתר התוקפים נורו למוות. ארגון טליבאן הפקיסטני טוען כי אנשיו הם שביצעו את הפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully