וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: לוקה בנפשו אנס מטופלת בבית החולים ברזילי

9.6.2014 / 21:36

החשוד, כבן 30, נעצר בחשד שאנס אישה, גם כן לוקה בנפשה, שעמה הייתה לו היכרות מוקדמת, ואותה תקף ברכבו בחניון המרכז הרפואי באשקלון. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו

בית החולים ברזילי, אשקלון, יולי 2012. שי מכלוף
האיש חשוד שאנס מטופלת בבית החולים לעיני עוברים ושבים. בית החולים ברזילי/שי מכלוף

גבר כבן 30 הלוקה בנפשו נעצר בחשד שאנס אישה בשטח בית החולים ברזילי באשקלון. על פי החשד, האונס אירע ביום חמישי האחרון ברכבו של הגבר, בדרך עפר בחניון בית החולים, לעיני עוברים ושבים. האישה, עמה יש לחשוד היכרות מוקדמת, לוקה גם היא בנפשה.

שוטרי סיור שהוזעקו למקום עצרו את החשוד לאחר שעזב את שטח המרכז הרפואי, וחקירתו במשטרת אשקלון במרחב לכיש, הכחיש את המיוחס לו. בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שני) את מעצרו עד מחר, אז צפויה להיות מוגשת נגדו הצהרת תובע טרם כתב אישום.

בפרשה אחרת, שבה נחשד כי אישה מקריית גת שכבה עם מאות קטינים בעיר, נמתחה ביקורת חריפה על תפקוד המשטרה - דווקא מפי מפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי. הלוי מסר כי הוא מצפה מהקצינים ומהשוטרים בתחנת המשטרה המקומית לדעת על אירועים מסוג זה, שמתרחשים לאורך תקופה ממושכת, וכן הוא מצפה מקציני המודיעין להציף גם דברים שאינם גלויים.

לדבריו, אין בדברים אלו כדי ללמד או להעיד על כישלון בהתנהלות השוטרים, אלא לשפר יכולות עתידיות ולמנוע הישנות מקרים דומים בהמשך. ניצב הלוי ציין בישיבה כי בדומה לכך שהמשטרה בודקת את עצמה לאחר כל אירוע - כך יהיה גם במקרה הזה. "המחוז הדרומי יבדוק את התנהלות שוטרי התחנה ובסיום נדע להביא לידיעת הציבור את ממצאי הבדיקה במלואן", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully