וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר לוקה בנפשו נורה לאחר שניסה לדקור שוטר

8.6.2014 / 16:15

בן 18 וחצי מראשון לציון ניסה לפי החשד לדקור את שכניו, שהזעיקו שוטרים. לטענתם, הוא ניסה לתקוף אותם, נורה ברגלו ונפצע קל. אמו שהייתה במקום: "אמרתי לשוטרים לא לירות"

ניסיון דקירה בראשון, התוקף נורה ברגלו ונפצע קל. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
שוטרי משטרת ראשון לציון בזירת המקום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

צעיר בן 18 נורה היום (ראשון) ברגלו לאחר שלפי החשד ניסה לדקור שוטר בראשון לציון. הצעיר, תושב העיר הלוקה בנפשו ומטופל על ידי גורמי הרווחה, חשוד כי איים על שכניו ברחוב הנוטרים בעיר עם סכין בסביבות הצהריים. אנשים שהבחינו בנעשה הזעיקו כוחות משטרה, הגיעו למקום וניסו לעצור אותו, אך נתקלו בהתנגדות מצדו. לטענת צוות האופנועים של משטרת ראשון לציון, החשוד איים לדקור אותם, ובתגובה שלף אחד השוטרים אקדח וירה ברגלו של הצעיר. הוא נפצע קל ופונה לבית החולים אסף הרופא בעיר.

אמו של הצעיר, שהייתה במקום, טוענת כי הכוח שהפעילו השוטרים היה מיותר. "אמרתי לך: 'אל תירה, אני לא יודע מי נתן לך את ההוראה לירות'. אמרתי לך שהבן שלי חולה, תן לי להרגיע אותו ואני אקח אותו לבית חולים", האשימה האם את השוטרים. אנשי המחלקה לחקירות שוטרים הגיעו למקום וגבו עדויות מעדי ראייה.

בחודש מרץ הכה נער בן 17 מראשון לציון נער אחר בן גילו ושבר את שיניו. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בנער כשהשפה שלו מדממת וחלק משיניו נשברו. לשוטרים הוא סיפר כי הבחין בנער בן גילו מכה נער צעיר יותר, ובשלב מסוים פנה אליו וביקש ממנו שלא להסתכל על מעשיו. לאחר שהמשיך להביט במתרחש, הוא הותקף על ידי הצעיר. התוקף נעצר והודה במיוחס לו.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
איציק מודה: ברשותי דירה שלישית בירושלים
בן 18 מיצהר חשוד בהשחתת עשרות מכוניות באבו גוש
מסיבת ההפללה: 65 נתינים זרים נעצרו בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully