וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן מתגוררים המועמדים לנשיאות המדינה?

איזה מועמד מתגורר בקומה השלישית בלי מעלית? למי יש שתי דירות בשווי של יותר משישה מיליון שקל? ומתי מתגורר בבית דו-משפחתי משנות ה-70? הדירות של המתמודדים על בית הנשיא

המשטרה פתחה בחקירה סביב מקור המימון של הבית היוקרתי של מי שהיה מועמד לנשיאות, ח"כ בנימין בן אליעזר – פנטהאוז של חמישה חדרים ביפו ובו מרפסת ונוף לים, שערכו מוערך בשמונה עד תשעה מיליון שקלים, ועל פי החשד נרכש באמצעות הלווה מאיש העסקים אברהם נניקשווילי. בוואלה! חדשות בדקו: היכן מתגוררים המועמדים האחרים לנשיאות?

ביתו של בנימין (פואד) בן אליעזר ביפו, 7 במאי 2014. ניב אהרונסון
מקור המימון נחקרץ הבית של בן אליעזר ביפו/ניב אהרונסון

ראובן ריבלין, מועמד הליכוד לנשיאות, מתגורר ברחוב נוף הרים בשכונת יפה נוף בירושלים. את הדירה רכשו ריבלין ורעייתו נחמה לפני כשלושים שנה. אז היא עלתה כמה מאות אלפי שקלים, היום היא כבר מוערכת בכשלושה מיליון שקלים.

בשכונת בית הכרם היוקרתית בבירה, בשדרות הרצל, אחד הצירים המרכזיים בשכונה, מתגוררת שופטת בית המשפט העליון לשעבר דליה דורנר. גם היא גרה בדירה, בבניין ירושלמי ישן דומה לזה של ריבלין, ואין בו בלי מעלית. היא מתגוררת בקומה השלישית והאחרונה והרכבת הקלה עוברת ממש מתחת לחלון. ככל הנראה מהסיבות האלה עלות הדירה שלה נמוכה משל ריבלין והיא מוערכת בשני מיליון שקלים בלבד.

המועמדת דליה איציק מתגוררת ברמת שרת בירושלים, ברחוב קדיש לוז בקומה השנייה. לא מדובר בשכונת יוקרה, אבל הבניין חדש יותר, והדירה של איציק עברה שיפוץ בתקופת כהונתה כיושבת ראש הכנסת, בעלות של 70 אלף שקלים. בעקבות תחקיר על השיפוץ בחדשות 2, החזירה איציק לקופת הכנסת 25 אלף שקלים. ההערכה היא שהדירה שווה כשני מיליון שקלים.

לאחרונה רכשה איציק דירה נוספת בפרויקט גן העיר בתל אביב. את הדירה הזאת, דירה גדולה ויוקרתית בקומה ה-13, היא קנתה מחברתה רונית רפאל ושילמה עליה יותר מארבעה מיליון שקלים.

המועמד מאיר שטרית מתגורר עם רעייתו רותי בשכונת וילות בעיר ביבנה, בבית פרטי ברחוב השרון. מדובר בבית ישן שנרכש בסוף שנות ה-80. מאז עלה הערך שלו באופן ניכר, והיום הוא מוערך ביותר משני מיליון שקלים.

פרופסור דן שכטמן מתגורר בבית דו-משפחתי בשכונת דניה בחיפה. הבית אמנם ישן, הוא נבנה בשנות ה-70, אבל המיקום בשכונה היוקרתית מעלה את הערך שלו ולכן הוא מוערך ביותר משלושה מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully