וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובד התחפש לגורילה - וחטף חץ הרדמה מהווטרינר

עובד גן חיות בספרד לבש תחפושת בדמות החיה השעירה במסגרת תרגיל. כפי הנראה, המשחק היה אמין מדי: הוא נורה ברגלו אחרי שהווטרינר חשב שמדובר בגורילה אמיתית. כעת מצבו טוב

אילוסטרציה אדם בתחפושת גורילה. ShutterStock
החץ היה מיועד לחיה במשקל 200 קילוגרמים/ShutterStock

עובד בגן חיות בספרד ודאי לא ציפה לסיים כך את יום העבודה: לאחר שלבש תחפושת של גורילה במסגרת תרגיל חירום ביום שני, הוא חטף מווטרינר בגן חץ ובו חומר הרדמה במינון גבוה. הסיבה - אחד מאנשי הצוות הרפואי פשוט לא עודכן בקיומו של התרגיל, וחשב שמדובר בגורילה אמיתית. התקרית המוזרה הסתיימה בהבהלתו של העובד בן ה-35 לבית החולים.

במהלך תרגיל שערכה הנהלת הגן "לורו פארק", הנמצא באי טנריף שבמדינה, היה אמור הצוות להתמודד עם תרחיש של בריחת גורילה מכלובה. אך התרגיל השתבש בעקבות ירי בעובד עם חץ בו היה חומר במינון שהיה מיועד לגורילה במשקל 180 עד 200 קילוגרמים. על פי דיווחים שונים, לפני הירי, רץ העובד בתחפושת ברחבי גן החיות על מנת לדמות באופן האמין ביותר גורילה שברחה מהכלוב. על פי כלי התקשורת המקומיים, הווטרינר עבד במקום חודשיים בלבד.

החץ פגע ברגלו של העובד, שהתמוטט ואיבד את ההכרה כמעט מיד. הוא הובהל לבית החולים במצב קשה, מאוחר יותר התברר שהוא אף סבל מתגובה אלרגית לחומר ההרדמה.

"ביום שני האחרון, לורו פארק ערכו סימולציה של בריחת גורילה מהסגר", נכתב בהודעה של גן החיות בספרד בתגובה לאירוע. "הסימולציה נערכה באזור מאובטח, שבו הופעלה גם אזעקת חירום. לאחר מכן אחד מהעובדים נורה בטעות בחץ הרדמה. כתוצאה מכך, שירותי החירום נקראו למקום והוא נלקח לבית החולים האוניברסיטאי, שם טופל". בגן הוסיפו כי העובד "החלים ומצבו כעת טוב", אולם סירבו להשיב לשאלות כלי התקשורת המקומיים, שתהו כיצד אפשרי שווטרינר העובד בגן החיות יצליח להתבלבל בין אדם בתחפושת גורילה לגורילה אמיתית.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
כך הצליחו להוציא אליגטור מבריכת שחייה במיסיסיפי
וינטאג' מקורי: נמצאו המכנסיים העתיקים בעולם
"יש טייס במטוס?": סיפורו של הנוסע שהציל מטוס שלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully