וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: להקת כרישים מקיפה קבוצת רוחצים בפלורידה

בעל ואישתו בילו להנאתם במים, כשהגבר הבחין לפתע בלא פחות מעשרה מהיצורים הקטלניים שוחים לידם. "הם היו בכל מקום. זה היה מפחיד", סיפר על האירוע שהסתיים במזל ללא נפגעים

צילום מסך

מה מפחיד יותר מכריש במים? שני כרישים. ומה לגבי תריסר? את השאלה הזו נאלצו לשאול את עצמם עשרות רוחצים בחוף ניו סמירנה שבפלורידה, לאחר שהוקפו על ידי להקת כרישים בסוף חודש שעבר במשך כ-45 דקות. האירוע, שהסתיים ללא נפגעים, תועד כולו על ידי צלם חובב שבכלל תכנן לצלם את אשתו שטה בסירת פדלים.

בתיאור הסרטון שהועלה לאתר יוטיוב כתב הצלם סטיב אנסט: "זה היה פשוט אירוע מדהים". לדבריו, הקבוצה שהקיפה אותם ואת שאר האנשים ששחו במים מנתה בין עשרה ל-15 כרישים, חלקם באורך של מטר וחצי. עם זאת, בריאיון טלוויזיוני הוא נשמע קצת אחרת: "הם היו בכל מקום. אם הייתי נופל מהסירה, או שאשתי הייתה נופלת מהסירה, זה היה משתנה בן רגע. מזה פחדנו". לדברי אנסט, הוא היה בבילוי משותף עם אשתו כשלפתע הבחין בכמה צלליות חשודות נעות במים. "בהתחלה לא הבנתי מה זה, אבל כשהסתכלתי היטב זה נהיה כבר ברור - מדובר בכרישים", סיפר לתחנת טלוויזיה מקומית.

בסרטון עצמו ניתן לראות את הכרישים שוחים באיטיות לצד הרוחצים, בהם נשים, נערים וילדים. אולם לדברי הצלם, הוא ואשתו היו בין היחידים ששמו לב לנוכחותם. "לרוב הרוחצים לא היה מושג שהכרישים כל כך קרובים". עם זאת, עקב הפופולריות של הסרטון שהפך ללהיט ברשת, לחלקם נודע על כך בדיעבד. אנסט הוסיף כי הכרישים לא התנהגו בתוקפנות, אולם אמר כי המצב היה עלול להשתנות ברגע אם אחד הרוחצים היה נוגע בהם בלי כוונה ברגלו, למשל. לא מדובר בתסריט מופרך: לפני כחודשיים בלבד נפצעו שני גולשים באותו חוף מתקיפת כריש, לאחר שבשנה שעבר ננשכו ארבעה רוחצים על ידי היצור האימתני.

עוד כתבות שאסור לפספס:
הסלפי האולטימטיבי: מראש פסל "ישו הגואל" בריו
צפו: כך חולץ צנחן שנתקע על המגדל הגבוה באירופה
בן 62 חצה את האוקיינוס השקט בסירת משוטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully