וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים חיפשו סמים - תינוק המשפחה סיים בתרדמת

במהלך פשיטת כוח ימ"מ על בית בג'ורג'יה, השליכו השוטרים רימון הלם שנחת בעריסת בן שנה וחצי והתפוצץ ליד פניו. התינוק כעת נאבק על חייו. "הם לא ידעו שיהיו ילדים בבית"

תינוק בג'ורג'יה נכנס לתרדמת אחרי שנזרק לעריסתו רימון הלם בפשיטה משטרתית. צילום מסך מרשת ABC, צילום מסך
נאבק על חייו. התינוק באונקאם/צילום מסך, צילום מסך מרשת ABC

פשיטה על בית בג'ורג'יה במטרה לחפש סמים מסוג מתאמפטמין ("קריסטל מת'"), הסתיימה השבוע בטרגדיה לאחר שרימון הלם נחת בעריסת תינוק בן שנה וחצי והתפוצץ. התינוק, שנפצע באורח אנוש, הוכנס לתרדמת ובימים אלה הוא נאבק על חייו במחלקת כוויות בבית חולים מקומי.

על פי הממצאים עד כה, מסתמן כי לפני תחילת הפשיטה, שאירעה ביום רביעי כשבני משפחת פונסבאן ישנו, הוכנס דרך חרך הדלת מתקן לירי רימונים. לאחר הירי נכנסו השוטרים לבית ולאחר זמן מה התברר כי הרימון נחת בעריסת התינוק, באונקאם. לדברי השוטרים, הם לא ידעו שיהיה תינוק בבית. רימון ההלם התפוצץ בעריסה, ממש ליד פניו של התינוק.

"היה הבזק, פיצוץ רועש וצרחות, והבן שלי צרח", אמרה האם אלישיה בת ה-27 לרשת ABC. "שתי הבנות שלי היו ליד בעלי, היו כמה אנשים מצוות הכוח המיוחד (SWAT) שהצמידו אותו לקרקע, ואדם נוסף החזיק בבני, שצרח ובכה". לדבריה, באותו רגע לא ראתה את העריסה של התינוק ולא הבינה את שקרה. "צעקתי והתחננתי בפני האיש שהחזיק את בני שפשוט יביא לי אותו", סיפרה, "חשבתי שהוא פשוט היה מפוחד".

עוד חדשות מהעולם:
החשוד מבריסל התוודה בסרטון: כך ביצעתי את הרצח
מסוק רוסי צלל לאגם: ”הגופות נלכדו תחת המים”
סודאן: האם יבוטל עונש המוות של אישה שהתנצרה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים חיפשו קריסטל מת' - ולא מצאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשי צוות ה-SWAT שפרץ לביתה לא הביאו לאלישיה את בנה, ורק אמרו לה שהוא בסדר. "הם אמרו שאין שום בעיה איתו", היא שיחזרה בדמעות. באותו רגע היא ראתה את העריסה שנהרסה לאחר פיצוץ הרימון וחשכו עיניה. "נתקפתי בחילה, פחדתי. הם פשוט שיקרו לי. מה שראיתי היה מכניס לטראומה כל אדם שידע שהיה שם תינוק".

שריף המחוז אמר לרשת ABC כי הזדעזע כששמע על המקרה. "הרגשתי כאילו חבטו בי בפטיש. קיבלתי שיחה בשתיים בלילה אחרי שזה קרה ולא הצלחתי לחזור לישון. כולנו מרגישים כך".

לדבריו, הפשיטה נעשתה לאחר שהמודיע המשטרתי טען כי רכש קריסטל מת' בסמוך לבית משפחת פונסבאן. אולם מסתמן כי לאב המשפחה, שנחשד בסחר בסמים, לא היה קשר לעניין. צוות ה-SWAT שפשט על המקום לא מצא דבר ואיש לא נעצר. "הדלת הייתה נעולה, אז הם פרצו אותה עם המתקן לירי רימונים, וירו. היה חשוך, הם לא יכלו לראות", אמר השריף. עם זאת, מאוחר יותר נעצר קרוב המשפחה שבביתו שהו האם, האב, שתי הילדות והתינוק. החמישה לנו בביתו בחודשיים שקדמו למקרה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"זה לא מגיע לו"

"התינוק שלי לא קרוב להחלמה", אמרה אמו. "אני לא רואה אותנו עוזבים את בית החולים בקרוב". היא הוסיפה: "זה לא מגיע לו ואין שום דבר שאני יכולה לעשות עבורו. אני רואה אותו שוכב על המיטה ואני רוצה להתחלף איתו, אבל אני לא יכולה".

"צריך להתפלל לשלומם של הילדים, לשלומו של התינוק, לשלומה של המשפחה", אמר השריף. "המקרה הזה גורם לך לחשוב האם אתה פועל כשורה. האם אתה עושה את מה שאתה אמור לעשות". הוא סיכם: "זה קשה. אבל מעכשיו אנחנו הולכים להתמודד עם סיטואציות כאלה אחרת". השריף סיפר כי הרשויות ישלמו את אותו חשבונות בית החולים של המשפחה, לה אין ביטוח רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully