וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בבריסל: האם צרפת הפכה לחממת מחבלי ג'יהאד?

1.6.2014 / 15:24

צעיר צרפתי נעצר בחשד לפיגוע הירי בבריסל. דוח של ארגון יורופול קובע: כמחצית מאירועים הקשורים בטרור באירופה התרחשו בשנה החולפת בצרפת - האם היא הופכת ל"בירת הטרור" של היבשת? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שוויון בנטל, גרסת יש עתיד: לאחר שקיבלו החלטה לא לתמוך בחבר הכנסת בנימין בן אליעזר מכיוון שלא הצביע בעד חוק השוויון בנטל, במפלגת יש עתיד החליטו לתמוך דווקא במועמדת דליה איציק, שכלל לא שירתה בצבא ולא עשתה שירות לאומי. עמרי נחמיאס, הכתב הפוליטי של וואלה!, על המהלך המשונה של המפלגה.

פסיכיאטר על פרשת המין בדרום: נזק פסיכולוגי של שנים לנערים. התפרצויות זעם אלימות, סף גירוי מיני נמוך, פגיעה ביכולת ליצור קשרים אינטימיים ואפילו סבירות להפוך לעברייני מין - ד"ר אילן רבינוביץ' על פוטנציאל הפגיעה הנפשית בקרב הנערים המעורבים בפרשת המין בקריית גת.

בזכות התאטרון או בזכות "קרובים קרובים"? היא הופיעה באינספור תפקידים על בימת התאטרון ונמנתה עם מייסדי "הקאמרי", אך האם חנה מרון, שהלכה לעולמה ביום שישי בגיל 90, הייתה זוכה לכבוד כה גדול לולא ההופעה בסדרה "קרובים קרובים"?

מי הזיז את הגבינה המסריחה שלי: מתכננים ערב גבינות ויין בחג שבועות? תתכוננו לשבור את קופת החיסכון. ריטה גולדשטין כתבת וואלה! אוכל מסבירה למה צריך משכנתא בכדי ליהנות מביס של גבינות משובחות - אותן גבינות שבאירופה קונים בסופר מרקט.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית. מחר מעונן חלקית עד נאה, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully