וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויון בנטל נוסח לפיד: נשיא תא"ל לא, משתמטת כן

1.6.2014 / 15:21

סיעת יש עתיד קיבלה הוראה לא לתמוך בבן אליעזר בבחירות לנשיאות כי לא השתתף בהצבעה על חוק הגיוס. תומכיו מוחים על שלא פסל את דליה איציק, שלא שירתה בצה"ל

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם צרפת הופכת ל"בירת הטרור" של אירופה? המשטרה הבלגית עצרה היום חשוד בפיגוע במוזיאון היהודי בבריסל - אזרח צרפתי ממוצא צפון אפריקאי שהתאמן לצד חיילי ג'יהאד בסוריה. בנוסף, מתרבים קווי הדמיון בין הפיגוע בבריסל לבין זה שנעשה בבית ספר יהודי בטולוז במרץ 2012. ארגון יורופול חושף נתונים מדאיגים על עלייה בפעילויות טרור של קיצונים בצרפת. מתוך 152 אירועי טרור 63 קרו בשטחה של צרפת. האם המדינה הופכת לחממה של קיצונים איסלאמיים?

פסיכיאטר על פרשת המין בדרום: נזק פסיכולוגי של שנים לנערים. התפרצויות זעם אלימות, סף גירוי מיני נמוך, פגיעה ביכולת ליצור קשרים אינטימיים ואפילו סבירות להפוך לעברייני מין - ד"ר אילן רבינוביץ' על פוטנציאל הפגיעה הנפשית בקרב הנערים המעורבים בפרשת המין בקריית גת.

בזכות התאטרון או בזכות "קרובים קרובים"? היא הופיעה באינספור תפקידים על בימת התאטרון ונמנתה עם מייסדי "הקאמרי", אך האם חנה מרון, שהלכה לעולמה ביום שישי בגיל 90, הייתה זוכה לכבוד כה גדול לולא ההופעה בסדרה "קרובים קרובים"?

מי הזיז את הגבינה המסריחה שלי: מתכננים ערב גבינות ויין בחג שבועות? תתכוננו לשבור את קופת החיסכון. ריטה גולדשטין כתבת וואלה! אוכל מסבירה למה צריך משכנתא בכדי ליהנות מביס של גבינות משובחות - אותן גבינות שבאירופה קונים בסופר מרקט.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית. מחר מעונן חלקית עד נאה, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully