וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: טרנסג'נדריות מותקפות ומופשטות ברכבת

השתיים נסעו בתחבורה הציבורית באטלנטה, ארה"ב. בסרטון שהופץ ברשת נשמעים כמה גברים לועגים להן על זהותן המינית ולפתע הוויכוח המילולי מתפתח לקטטה. "איננו מרגישות בטוחות"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יותם בן-דוד

שתי נשים טרנסג'נדריות הותקפו בשבוע שעבר בידי כמה גברים במהלך נסיעה בתחבורה ציבורית באטלנטה, ג'ורג'יה, ארצות הברית. בתיעוד שהופץ ברשת, נשמעים הגברים לועגים לשתיים על זהותן המינית. הם גם צילמו אותן באמצעות הטלפונים הסלולריים שלהם. עד מהרה הוויכוח המילולי מתפתח לקטטה אלימה שבמהלכה אף הופשטו השתיים.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
ארה"ב: ה"זובור" בקולג' נגמר בכריתת אשכים
הענק הירוק של הנאצים לא הולך לשום מקום
אלסקה: אישה התחזתה למתה - וניצלה מתקיפת דובה

המקרה אירע ב-20 במאי כשהשתיים עמדו ברכבת. "התחלתי ללכת לכיוון הבחור שצילם את התמונות והוא איים שיכה אותי", שחזרה ג'אנל קרוסבי בראיון לאתר "GA VOICE". "אמרתי לו 'לא, אתה לא'. הוא המשיך לאיים עליי והוא לא אהב כמה דברים שאמרתי לו אז הוא התחיל להרביץ לי".

כשחברתה, טירה וודס, באה לעזרתה, התוקפים הפשיטו אותה. "הם ניסו להבין אם אנחנו גברים או נשים", סיפרה. "אינני צריכה לגלות מי אני לאדם זר שאני אפילו אינני מעוניינת לשוחח איתו".

עדי הראייה שהיו במקום נמנעו מלהתערב. "זה (הופץ) בכל האינטרנט, ואני ערומה", אמרה וודס בכעס. "משום שזה אירע בתחבורה ציבורית, היינו צריכות להרגיש שאין לנו ממה לפחד". לאחר התקיפה, קרוסבי החליטה לחזור להתגורר בניו יורק, שם יש לה קרובי משפחה. וודס נסעה למשפחתה בקליבלנד. "אינני מרגישה בטוחה פה", הסבירה קרוסבי. "איננו מקבלים כל הגנה. תמיד יש אנשים שעושים צרות".

לדברי קרוסבי, כשביקשה להגיש תלונה על התקיפה במשטרה, היא נתקלה בסירוב. "דיברתי עם אחד השוטרים שליווה אותנו לשער", תיארה. "הוא התנהג כאילו הוא איננו רוצה לשמוע מאיתנו. הוא לא כתב שום הצהרה או משהו כזה". במשטרה טענו בתגובה כי "זה לא נכון. אין לנו שום סיבה להאמין שזה המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully