וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "רצחתי את הוריי כי הם לקחו לי את האייפוד"

וינסנט פרקר, בן 16 מווירג'יניה, הודה כי הכה ודקר את שני הוריו לאחר ש"ממש כעס" מהעונשים שהטילו עליו. הוא דקר את אמו 25 פעמים. "הוא נער חכם, אנחנו לא יודעים מה קרה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

וינסנט פרקר, בן 16 מנורפולק, וירג'יניה, הודה אתמול (חמישי) בבית המשפט כי רצח את שני הוריו לאחר שכעס עליהם שלקחו לו את נגד האייפוד כעונש – כך דווח ברשת המקומית WTKR. "אני פשוט זוכר שממש כעסתי", שיחזר פרקר בפני חוקריו, "זה הכל מאבא שלי. כל הדברים, כמו שאבא שלי לקח לי את האייפוד".

הנער תקף את אמו, קרול, כשבוע לפני חג המולד האחרון. לפי הודאתו, הוא ריסס אותה בגז מדמיע, דקר אותה בעינה, ואז הכה אותה בפניה ובראשה באמצעות מחבט בייסבול "עד שהיא הפסיקה לנשום". גורמי הרפואה דיווחו על 25 חבלות ודקירות שנמצאו על גופה של קרול.

עוד בוואלה! חדשות:
מאות הפגינו בעד לגליזציה: "הגיע הזמן לשינוי"
הודו: אנסו בנות דודות ותלו אותן על עץ מנגו
"החשודה אמרה לבני הקטין: 'תביא איתך חבר ובוא'"

רצח סכין  דקירה  דוקר  דקר. ShutterStock
רצח סכין דקירה דוקר דקר/ShutterStock

כשאביו של וינסנט, וויין, שב לביתם, הכה אותו בנו באמצעות לום ודקר אותו כמה פעמים. האב נשאר בחיים מספיק זמן על מנת לספר לשוטרים מה קרה. וינסנט טען בתחילה כי אביו אחראי למעשים, אך מאוחר יותר כאמור הודה כי הוא אחראי לרצח הוריו.

וינסנט, בן יחיד, הודה בשני אישומים של רצח מדרגה שנייה. בחודש ספטמבר הקרוב ייגזר עונשו. קרובי המשפחה נדהמו לגלות על מעשיו, מאחר וכלל אין לו עבר פלילי והוא אף תלמיד מצטיין. "הוא נער חכם", סיפר סבו, אלן טיילור, "אני לא יודע מה קרה".

"אני רוצה שהוא יקבל ייעוץ כלשהו", הוסיף, "לעזור לו לגדול ולהפוך לאדם בעל חמלה. שיצטער על מה שעשה. אמרתי לו שיבקש מאלוהים לסלוח לו על מה שעשה". כשנשאל אם הוא סולח לנכדו, ענה טיילור: "כן. אם אני לא אסלח לו, מי כן?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully