וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: כרטיסן שיכור חשוד שדחף נוסעת רכבת למותה

אוג'וואלה פאנדי ניסתה להיכנס לקרון הממוזג ברכבת במחוז ג'לגאון שבמהרשטרה, אולם נהדפה כמה פעמים על ידי הכרטיסן. לבסוף, נפלה אל פסי הרכבת ונדרסה, לעיני בתה בת ה-10

רציף רכבת עמוס אנשים, ניו דלהי, הודו. ShutterStock
נוסעים ברציף תחנת רכבת בניו דלהי/ShutterStock

הודית בת 38 נדרסה אתמול (חמישי) למוות על ידי רכבת מהירה במחוז ג'לגאון שבמהרשטרה, לאחר שלכאורה נדחפה על ידי כרטיסן שיכור – כך דווח ב"טיימס אוף אינדיה". מהתלונה שהגיש רהול פורוהיט, אחיינה של ההרוגה אוג'וואלה פאנדי שנכח בתחנת הרכבת, עולה כי היא ניסתה להיכנס לקרון הממוזג למרות שאחזה בכרטיס נסיעה למחלקה הכללית, והכרטיסן סמפט סלונקה עצר בעדה.

בעת שהרכבת החלה לנוע, ניסתה הנוסעת לעלות בשנית לקרון הממוזג, תוך חשש שהרכבת תעזוב בלעדיה. בשלב זה, לפי החשד, הדף סלונקה גם את בתה בת ה-10, פלאק. מחקירה המשטרה עולה כי אוג'וואלה איבדה את שיווי המשקל ונפלה למרווח בין הרכבת והרציף, ולאחר מכן נדרסה על ידי הרכבת הנוסעת.

לפי החשד, הכרטיסן היה שיכור בעת המקרה. בשל חששו מהתפרצויות אלימות של נוסעי הרכבת הזועמים, הוא התחבא בהתחלה בקרון אחסנת המזון. נוסעים ובני משפחה של ההרוגה, שהיו בתחנת הרכבת על מנת להיפרד מאוג'וואלה ומבתה לפני נסיעתן, הכריחו אותו לצאת משם, ולקחו אותו לתחנת משטרת הרכבות בתחנת הרכבת.

מהמשטרה נמסר כי חקירתו נמשכת והוא נותר במעצר בחשד להריגה. הכרטיסן נשלח לבדיקה רפואית על מנת לקבוע אם הוא אכן היה תחת השפעת אלכוהול.

עוד בוואלה! חדשות:
מאות הפגינו בעד לגליזציה: "הגיע הזמן לשינוי"
הודו: אנסו בנות דודות ותלו אותן על עץ מנגו
"החשודה אמרה לבני הקטין: 'תביא איתך חבר ובוא'"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully