וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי עיריית שדרות: "חוקרים פרטיים עקבו אחרינו"

29.5.2014 / 19:09

לא רק המשרות של עובדי עיריית שדרות נמצאות בסכנה: לאחר שגזבר העירייה קיבל חשבונית מחברת חקירות, גילו העובדים שהוזמנו מעקבים אחריהם. העירייה: "מדובר בחקירה כלכלית"

אלון דוידי מועמד לראשות עיריית שדרות, יולי 2013. דייב בוימוביץ'
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי/דייב בוימוביץ'

המתח שבו מצויים עובדי עיריית שדרות בשל הפיטורים הצפויים במסגרת תכנית ההבראה שגיבש לאחרונה ראש העיר החדש, אלון דוידי, גבר בימים האחרונים, לאחר שגילו העובדים שעליהם לחשוש לא רק למשרותיהם אלא גם לפרטיותם. בעקבות ערנותו של גזבר העירייה, התגלה כי העירייה שכרה חוקרים פרטיים שיעקבו אחר העובדים.

לפני כמה ימים הגיעה אל הגזבר חשבונית על סכום של כ-20 אלף שקלים ששולמו למשרד חקירות פרטי. הגזבר סירב תחילה לשלם את החשבונית מכיוון שלא ידע על מה מדובר, אך לאחר בירורים התברר כי גורם בכיר בעירייה הזמין מעקבים אחר העובדים.

בעירייה טוענים כי מדובר בחקירה כלכלית, אך העובדים טוענים כי מדובר בפגיעה ברורה ביחסים בינם לבין הנהלת העירייה. לאחר שנודע לעובדים על המעקבים, כינס הוועד ישיבה ובה נטלו חלק גם גורמים בהסתדרות בניסיון להחליט כיצד לפעול בתקופה הקרובה.

"חציית קו אדום"

יובל גבאי, חבר מועצה בשדרות, מסר כי המעקב אחר עובדים שביצע ראש העיר באמצעות חוקרים פרטיים הוא "חציית קו אדום" בהתנהלות ראש העיר, וכל זאת על חשבון כספי הציבור, בזמן שבעירייה במצב כלכלי קשה מאוד. "ראש העיר לא בוחל בשום אמצעי על מנת לפגוע בעובדי העירייה . לא אתפלא אם המעקב הוא גם אחרי אנשי ציבור".

מעיריית שדרות נמסר בתגובה: "גורם מוסמך בעל חיסיון בעירייה הזמין את העבודה. מדובר בחקירה כלכלית. מטבע הדברים, בשל החיסיון, דבר החקירה היה ידוע למספר גורמים מצומצם, ביניהם החשב המלווה. העירייה פעלה, פועלת ותמשיך לפעול בהתאם לחוק ועל פי כל דין, והכול מתוך מטרה עליונה להעניק לתושבי שדרות את השירות הנאות והמקצועי ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully