וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 36 תקף מינית 16 נערות באזור המרכז

29.5.2014 / 10:43

על פי המשטרה, הגבר נהג לארוב להן בדרכן לחוגים ולגעת באיבריהן המוצנעים, ובאחד המקרים אף ניסה לאנוס נערה. הוא הודה במיוחס לו. החוקרים מעריכים שתקף נערות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
על פי החשד, החשוד ארב לנערות בשעות הערב ותקף אותן/ShutterStock

גבר בן 36, נשוי ואב לילדים, נעצר בחשד שתקף מינית 16 נערות ביישובים צורן, קדימה, גבעתיים ותל אביב. על פי החשד, נהג הגבר לארוב לנערות בשעות הערב ולנסות לגעת בהן בניגוד לרצונן. באחד המקרים הוא אף ניסה לאנוס את אחת הנערות. בחקירתו הודה החשוד בכל התקיפות המיוחסות לו. הוא התקשה להסביר את מעשיו ואמר כי מדובר בטעות מצדו. הוא יובא היום (חמישי) בשעות הצהריים לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

החשוד נעצר אתמול לאחר שבשבועות האחרונים הגיעו תלונות רבות מצד נערות באזור המרכז והשרון. לטענתן, כלי רכב עצר לידן בעת שהיו בדרכן לחוגים ולבילויים, ולאחר מכן תקף אותן הנהג ונגע באיבריהן המוצנעים. החשוד נשבר בחקירתו והודה ב-16 תקיפות, אולם במשטרה מעריכים כי מספר המותקפות גדול יותר ומנסים לאתר נערות נוספות.

בשל ריבוי התלונות, מיהרו במשטרה להקים צוות חקירה מיוחד במרחב השרון. השוטרים חקרו את התקיפות בכמה אמצעים, ובין היתר הצליחו לאתר כמה טלפונים סלולריים שהיו בזירות הפשע. במקביל הציבה המשטרה בלשים באזורים שבהם התוקף פעל בניסיון לתפוס אותו בזמן מעשה. בשלב מסוים שקלו במשטרה גם להציב שוטרות כנערות פיתוי.

עוד בוואלה! חדשות:
נערות הידרדרו לזנות: "כשל חברתי זועק לשמים"
חשד: בת 40 מקריית גת הדביקה ילדים ב-HIV
16 שנות מאסר לנהג הסעות שאנס ילדה במשך 4 שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully