וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לוליין נפל אל מותו מול הקהל והמצלמות

במסגרת תרגיל בו מזנקים 14 לוליינים מגובה 10 מטרים בזה אחר זה, פספס אחד מהם את רשתות הביטחון וצנח אל מותו אל מול הקהל המזועזע. צפו בתיעוד של הרגע המצמרר

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

לוליין בקרקס בברזיל צנח השבוע אל מותו מוגבה של 10 מטרים, מול הקהל ההמום, שחלקם אף תיעדו את המופע וצילמו את רגעי המוות. התאונה המחרידה התרחשה בקרקס "טיהאני המרהיב" שבסאו פאולו ולפי הדיווח ב"מטרו" הבריטי היא קרתה בגלל שהלוליין, ווילסון גומז בראטו בן ה-28, פספס את הקפיצה שהיה אמור לבצע ואת רשתות הביטחון.

התאונה קרתה במסגרת תרגיל שנקראה "השגר הרוסי", בו 14 אקרובטים מזנקים בזה אחר זה אל עבר רשתות הביטחון – אולם בצילום נראים עובדי הבמה ממהרים לשים את הרשתות בזמן שבראטו קופץ מוקדם מדי ומתרסק על הקרקע. צוותי הצלה מיהרו לעברו ואורות הבמה נכבו. על פי הדיווחים, למרות הנפילה המחרידה בראטו היה בחיים ובהכרה מלאה ורק התלונן על כאבים במרפק. הוא אושפז בבית החולים שם חלה הרעה במצבו וכעבור יומיים הוא מת.

לוליין שנפל אל מותו בהופעה בקרקס בברזיל. יוטיוב, צילום מסך
בראטו היה בחיים ובהכרה מלאה ורק התלונן על כאבים במרפק/צילום מסך, יוטיוב

דובר מטעם הקרס מסר כי ככל הנראה בראטו קפץ בזווית לא נכונה ולכן פספס את הנקודה בה היה אמור לנחות, יחד עם זאת הוא ציין כי מדובר בתרגיל בטוח שמבוצע במשך שנים ללא נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully