וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באישה שמגדלת טיגריסים ענקים בחצר ביתה

הם שוקלים ביחד כמעט 600 ק"ג ויכולים להרוג אדם בתנועה אחת, אבל זה לא מפריע לג'ניס היילי לגדל שני טיגריסים בנגליים ענקים בחצר ביתה ואפילו לישון מחובקת איתם. צפו במשפחה המוזרה

אישה שחיה עם טיגרסים בנגלים. יוטיוב, צילום מסך
"הם מתנהגים כמו חתולים מפונקים"./צילום מסך, יוטיוב

בזמן שרוב האנשים מנצלים את הגינה שלהם למשחקים או מנוחה, ג'ניס היילי החליטה להשתמש בגינה שלה שבאורלנדו פלורידה לגידול שני טיגריסים בנגלים. היא מגדלת שם את סאבר, טיגריס בנגלי לבן במשקל 270 ק"ג ואת ג'נדה – טיגריסית בנגלית כתומה ששוקלת "רק" 180 ק"ג. שניהם מתהדרים בטפרים באורך של יותר מ-15 סנטימטרים ומסוגלים להרוג אותה בתנועה אחת, אך לטענתה הם "מתנהגים כמו חתולים מפונקים".

לפני כ-20 שנה היא החליטה לעבור קורס לאילוף נמרים ושנתיים לאחר מכן הביאה לביתה את הטיגריס הראשון שלה, שמת לאחר מספר שנים, אך את מקומו תפסו שני הטיגריסים הענקיים איתם ובעלה חיים כיום.

לדבריה הם אוכלים מידיה, והיא מחבקת ומלטפת אותם ללא הפסקה. אם לא די בכך, סאבר מסכים להירדם אך ורק כשהוא מוצץ את אצבעה. "מבחינתי הם הילדים בעלי ארבע הרגליים שלי", היא סיפרה ל"דיילי מירור". "יש בינינו קשר מאוד מיוחד. הם מחככים את פניהם בפניי ונותנים לי לנשק אותם על אפם. אני אפילו נרדמת מחובקת איתם כבר שנים".

אישה שחיה עם טיגרסים בנגלים. יוטיוב, צילום מסך
"אני אפילו נרדמת מחובקת איתם כבר במשך שנים"./צילום מסך, יוטיוב

כמובן שהשכנים של המשפחה לא רואים בעין יפה את העובדה שהם חייבים לנעול את שערי החצרות שלהם בפחד, אבל לג'ניס זה לא מפריע. "אני מודה שזה לא המקום האידיאלי לגידול שני טיגריסים", אומרת ג'ניס. "אבל בשלב זה אין בטבע שום תקווה עבורם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו במשפחה המאושרת

  • עוד באותו נושא:
  • טיגריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully