וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מתגרה: "צה"ל כבר לא מפחיד, הוא מפחד"

מזכ"ל חיזבאללה נאם ממקום מסתורו לרגל יום השנה לנסיגת ישראל מלבנון והתפאר ביכולות ההרתעה של ארגונו. כמו כן, האשים את ישראל בסיוע למורדים בסוריה. "האויב חושש"

צילום: אל-מנאר, עריכה: מתן חדד

"צה"ל יושב בעמדותיו ונרתע מאיתנו", כך אמר הערב (ראשון) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לרגל יום השנה לנסיגת ישראל מלבנון, הקרוי במדינה "חג השחרור". "הוא מפחד יותר משהוא מפחיד", אמר כשהוא מתפאר ביכולות ארגונו. הדברים פורסמו בערוץ הטלוויזיה של החיזבאללה, "אל-מנאר".

"ההתנגדות פועלת יום וליל על שדרוג יכולות ההרתעה שלה. זה מה שמפחיד את האויב ועל זה הוא ממשיך לדבר", אמר. "זה אחד מהחששות הגדולים של ישראל".

נסראללה הוסיף כי לאחרונה גברו התקריות שבהן חוצים חיילי צה"ל את הגבול עם לבנון, והודיע כי ארגונו "לא יסבול את המצב הזה", והוא שוקל את צעדיו בנושא. את הדברים אמר מזכ"ל חיזבאללה ככל הנראה ממקום מסתורו ברובע הדאחיה השיעי בביירות. הנאום שודר על מסך ענק בפני פעילי חיזבאללה בעיר בינת ג'בל, סמוך לגבול עם ישראל.

עוד בנושא:
נסראללה: ”חלפה הסכנה שמשטרו של אסד ייפול”
”בלבנון יש מספיק עצים לקברים לחיילים הישראלים”
נסראללה ”ישראל תישא באחריות לחיסול א-לקיס”

נסראללה: "ישראל מפחדת מיכולות ההרתעה שלנו".
"לא נסבול את המצב שבו חיילי צה"ל חוצים את הגבול". חסן נסראללה נואם

כמו כן, התייחס נסראללה ללחימה הנמשכת בסוריה בין משטר אסד למורדים, וקרא לחשוף את מעורבותה של ישראל בה ואת התמיכה שהיא מעניקה לכוחות האופוזיציה. בין היתר טען כי צה"ל הפציץ עמדות של הצבא הסורי כדי לסייע למורדים.

בנוסף, התייחס מזכ"ל חיזבאללה בנאומו למשבר הפוליטי בלבנון סביב בחירת הנשיא, שסיים הלילה את תפקידו, ואמר שחיזבאללה מעוניין בנשיא שיביע תמיכה ברורה במעמדו של הארגון בלבנון.

הלילה סיים הנשיא מישל סלימאן את כהונתו מבלי שהפרלמנט החליט על זהות מחליפו. זאת, בשל מחלוקת בין שני גושים פוליטיים: המחנה האנטי-סורי בראשות מפלגת "אל-מוסתקבל", והמחנה התומך במשטר אסד, בראשות חיזבאללה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully