וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בקליפורניה: ילדה הוחזקה בשבי במשך 10 שנים

אישה בת 25 סיפרה למשטרה כי היא נאלצה להתחתן עם האדם שחטף אותה וכלא אותה במוסך ביתו ולהוליד מאונס את בנו. החשוד, בן 41, העביר אותה ממקום למקום על מנת להתחמק מהשוטרים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

אישה בת 25 מסנטה אנה בקליפורניה, שנעדרה במשך עשר השנים האחרונות, סיפרה למשטרה כי היא נאלצה להתחתן עם האדם שחטף אותה וכלא אותה במוסך ביתו ולהוליד מאונס את בנו. האישה, שזהותה לא נחשפה, הצליחה ליצור קשר עם המשטרה לאחר שמצאה את אחותה בפייסבוק.

איסידרו גרסיה, בן 41, נעצר ביום שלישי בחשד שחטף, אנס וכלא את האישה, בזמן שהייתה ילדה בת 15. משטרת סנטה אנה דיווחה כי גרסיה התגורר בית משפחה של הילדה בזמן היעלמותה.

ההתעללות החלה בשנת 2004, כשגרסיה קיים מערכת יחסים עם אמה של הנעדרת והתגורר בביתן. המשטרה טוענת כי גרסיה החל לתקוף מינית את הילדה ביוני של אותה שנה, ארבעה חודשים בלבד לאחר שהגיעה ממקסיקו. חודשיים לאחר מכן, תקף גרסיה את אמה של הילדה, שאותה גרר לרכבו.

עוד ידיעות בעולם
סין: הכה את בתו למוות כי העתיקה את שיעורי הבית
האו"ם: "התפתחות חיובית בחקירת הגרעין האיראני"
"שלולית של דם": אם ש"השתגעה" רצחה את 3 בנותיה

"גרסיה סיפר לילדה במשך השנים כי משפחתה ויתרה עליה, ואם היא תנסה לחזור אליהם, משפחתה תגורש מארה"ב", מסרה המשטרה. גרסיה הפיק עבור הילדה מסמכי זהות מזויפים, ועבר ממקום למקום במשך התקופה על מנת להתחמק מהמשטרה. כמו כן, השניים עבדו בלילות במכון לשטיפת מכוניות.

"גרסיה שטף את מוחה", אמר השוטר אנת'וני ברטנגה, שמשתתף בחקירה. "גם כשהייתה לה הזדמנות לברוח, היא לא ראתה מוצא מההתעללות הנפשית והגופנית המתמשכת מצדו של גרסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully