וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצע עבירות מין בבתו, תיעד והפיץ ברשת

21.5.2014 / 20:25

חקירה מאומצת של יחידת הסייבר הארצית חשפה את החשוד, אב לארבעה ממרכז הארץ. לפי החשד, האב צילם את עצמו מבצע עבירות מין בבתו, והעלה את הסרטון לרשת ה-Darknet המחתרתית

אילוסטרציה. ShutterStock
לפי החדש, האב ביצע בבתו הקטינה עבירות מין, תיעד והפיץ/ShutterStock

יחידת הסייבר הארצית חשפה פרשה קשה של חשד לעבירות מין חמורות בקטינה על ידי אביה. האב, תושב מרכז הארץ בן 39, נעצר אתמול (שלישי) בחשד שביצע בבתו מספר עבירות מין, בהן אינוס, תוך שהוא מתעד את מעשיו ומפיץ את הסרטונים ברשת ה-Darknet.

מדובר ברשת שבה כתובות ה-IP של המשתמשים מוצפנות כך שלא ניתן לדעת מהיכן הועלה המידע אליה. בשל החיסיון, המשתמשים אינם חוששים מהתערבות או ממעקב ממשלתי ולכן הרשת הפכה למוקד של שלל פעילויות לא חוקיות כגון סחר בנשק, סחר בבני אדם וחומר פורנוגרפי קשה.

עוד בוואלה! חדשות
"ב. יאיר" היא החברה החשודה בהלבנת מיליונים לאברג'יל
תיעוד: רכבו של שופט בבית משפט מחוזי הוצת בעומר
תינוק טבע באמבטיה בדירה בתל אביב; מצבו אנוש

האקר. ShutterStock
החקירה המורכבת החלה בעקבות שיתוף פעולה בינלאומי בתחום האכיפה ב-Darknet/ShutterStock

החקירה המורכבת החלה בעקבות שיתוף פעולה בינלאומי בתחום האכיפה ב-Darknet, לאחר שסרטון וידאו בעל אופי מיני נחשד שצולם בישראל ושמדובר בקטינה ישראלית. בתום חקירה סמויה ומאמצים רבים לזיהוי ולאיתור הקטינה, יחידת להב 433 עצרה את החשוד, נשוי ואב לארבעה.

הבוקר האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של החשוד בתשעה ימים, במסגרת דיון שהתקיים בדלתיים סגורות, כנדרש בשל אופי העבירות המיוחסות לחשוד ובשל גיל הקורבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully