וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודתו של הנער שהתמוטט ומת: "היה ילד בריא מאוד"

21.5.2014 / 19:41

חבריו של בן ה-14 שמת בדרך לבית הספר היו עדים לאסון: "ראינו אותו נופל על המדרכה". גופתו נשלחה לנתיחה כדי לאשר שהוא חווה התקף לב, אך הדודה סיפרה שלא היו לו בעיות רפואיות

אמבולנס של מגן דוד אדום. שלומי גבאי
הגופה נלקחה לנתיחה/שלומי גבאי

חבריו ומשפחתו של הנער בן ה-14 שהתמוטט היום (רביעי) בבוקר כשהיה בדרכו לבית הספר במודיעין, עדיין מתקשים לעכל את מותו. גופתו הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לקבוע סופית את סיבת המוות - אולם ההערכה הרווחת היא שהוא חווה התקף לב.

אלא שלצד הקביעה הזאת של הצוות הרפואי, אמרה היום דודתו של הנער לוואלה! חדשות כי הוא לא סבל מבעיות בריאותיות. "ממש לא. הוא היה ילד בריא מאוד", אמרה. עוד אמרה הדודה כי מדובר בנער מוכשר מאוד. "הוא היה תלמיד חכם ומחונן. לא להאמין שכך הוא הלך".

עוד בוואלה! חדשות
"ב. יאיר" היא החברה החשודה בהלבנת מיליונים לאברג'יל
הרוגים ביום הנכבה: ירי צה"לי מכוון או פברוק פלסטיני?
תינוק טבע באמבטיה בדירה בתל אביב; מצבו אנוש

חבריו לשכבה של הנער היו בדרכם ללימודים כשאירע האסון, והם אף היו עדים להתמוטטות שלו. "עלינו היום בבוקר על קו 9 וראינו אותו מהצד השני של הכביש מתעלף", סיפר ירדן, הלומד עם הנער. "הוא כנראה התכוון גם לעלות על האוטובוס", שיחזר והוסיף כי מיד כשזה קרה, ביקש יחד עם הנוסעים הנוספים לעצור את האוטובוס ולרדת לסייע לחבר שהתמוטט. "כולם רצו אליו והתאספו סביבו", הוא הוסיף.

גם ירדן ידע לספר על תלמיד מצטיין ומופנם שלמד בכיתת המחוננים, ואמר שנוכח המקרה הצוות החינוכי ריכז את התלמידים כדי לאפשר להם להתמודד עם האובדן. "כולם עאוד עצובים".

מחקירת המשטרה עולה כי בשעות הבוקר יצא הנער מביתו יחד עם אחותו הקטנה, וליווה אותה לגן הילדים שלה. לאחר מכן, המשיך בדרכו לעבר בית הספר, אולם לאחר כמה עשרות מטרים הוא התמוטט. עדי ראייה שהבחינו כאמור בהתמוטטות הזעיקו את כוחות ההצלה למקום.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully