וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בלעדי: "פקח של עיריית תל אביב גונב אופנוע"

21.5.2014 / 13:49

עובד העירייה, בן 45, נעצר בחשד שגנב עם נהג גרר אופנועים ברחבי העיר והעבירם לגורם שלישי. אדם שאופנועו נגנב העביר לעירייה סרטון המתעד לכאורה את הפקח בעת ביצוע המעשה

צילום: מצלמות האבטחה של החנות רנלי, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בית משפט השלום בתל אביב האריך ביומיים את מעצרו של פקח בעיריית תל אביב, בן 45, שנעצר אתמול (שלישי) בחשד שגנב אופנועים ברחבי העיר והעבירם לידי גורם שלישי. על פי החשד, הפקח נהג לנצל את העובדה שהוא לובש מדים ומסייר ברחובות העיר בחסות העירייה, ובעזרת חשוד נוסף, בעל משאית גרר בן 22, היה מעמיס את הקטנועים מבלי לעורר את חשדם של עוברי אורח. מעצרו של נהג הגרר הוארך גם כן עד ליום שישי. חקירת האירוע הוטלה על משטרת מרחב יפתח.

עוד ידיעות בנושא משפט ופלילים:
פרשת עבירות המס: אייל גולן הודה - והורשע
חשד: רכבו של שופט בבית משפט מחוזי הוצת בעומר
חשד: בן 65 מהקריות דקר את אשתו וניסה להתאבד

תיעוד: פקח בעיריית תל אביב גונב אופנוע. צילום מסך
הפקח חשוד כי העמיס את הקטנועים מבלי לעורר את חשדם של עוברי אורח/צילום מסך

"האופנוע משמש אותי לעבודה, ובכל ערב אני מחנה אותו בכניסה לחנות הבגדים שלי ברחוב הקישון. לפני כשלושה שבועות אחרי שהחניתי את האופנוע בערב בחנות הגעתי בבוקר וגיליתי שהאופנוע שלי איננו וכך גם האופנוע של השכן שלי", סיפר קובי אהרמי, שכלי רכבו נגנב על פי החשד על ידי הפקח. "מיד הסתכלתי במצלמות האבטחה של החנות וראיתי שכמה דקות לפני השעה 21:00 הגיע פקח של העירייה ונהג גרר נוסף, והם העמיסו אות האופנועים שלי ושל השכן שלי", המשיך. "התקשרתי למוקד 106 של העירייה ושאלתי למה גררו לי את האופנוע ואיפה הוא נמצא. בדקו, ואמרי לי שהם לא יודעים".

לדבריו של אהרמי, הוא העביר לעירייה סרטון המתעד את הגניבה, אך חלפו כמה ימים עד אשר תלונתו זכתה למענה הולם. "אמרתי להם שיש לי סרט וידאו שרואים פקח מעמיס את האופנוע", אמר. "הם נתנו לי כמה טלפונים של חניונים, התקשרתי אבל לא ממש קיבלתי תשובה. ידעתי שחניתי את האופנוע כחוק. אחרי כמה ימים הגיע אליי האחראי על הפקחים. הוא בא לראות את סרט הווידאו ומיד אמר לי שהוא מזהה את הפקח. הוא אמר לי שמשהו כאן לא בסדר ולדעתו מדובר באירוע פלילי. עברו כמה ימים, ואז התקשרו אליי שוב מהעירייה, ואמרו לי שהגישו תלונה נגד הפקח וכנראה שהוא גנב את האופנוע". אופנועו של אהרמי טרם הושב לו, ולדבריו, "אני מחכה שעיריית תל אביב תחזיר לי אותו, כי הם אחראים על הפקח".

לאחר שבתחילת חקירתו במרחב יפתח טען הפקח כי מצא את שני האופנועים ולא ידע מה לעשות איתם, בשעות האחרונות הוא שינה את גרסתו בפני חוקרי המשטרה והודה כי גנב מרחובות העיר תל אביב עוד חמישה אופנועים. במשטרה מנסים לאתר עכשיו את האופנועים הגנובים ומעריכים כי מספר הכלים הגנובים הוא גדול מזה שבו הודה הפקח עד עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully