וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סין חוקרת האם נחתו עב"מים בגינת ירק

תושבי כפרים בצפון מזרח סין טוענים כי ראו כדור אש ענקי בשמיים, שמעו רעש מתכתי ואז שלושה עב"מים נפלו לקרקע. הרשויות פתחו בחקירה. צפו בדיווחים מהזירה

עב"מ שהתרסק בסין. יוטיוב, צילום מסך
העב"מ שנפל בסין - ברוחב של כ-70 ס"מ ובמשקל של כ-40 ק"ג./צילום מסך, יוטיוב

תושבי כפרים במחוז ח???לו?נ?ג?ג?'י?אנ?ג שבצפון מזרח סין טוענים כי שלושה עב"מים נפלו מהשמיים ביום שישי בבוקר – כך דווח בשירות החדשות הסיני. על פי הדיווח, העצמים העגולים והמתכתיים התרסקו לקרקע לאחר ש"המקומיים שמעו רעש מתכתי חזק וראו כדור אש בשמיים", שלבסוף נפל לתוך גינת ירק של תושב מקומי.

"ראיתי כדור אש ענק וחשבתי שזה מטאור", אמר אחד מהכפריים, " התחבאתי בבית שלי וחיכיתי עד שזה נפל". התקשורת בסין מדווחת כי העצמים שנפלו לקרקע הם בצבע כסוף-אפור והיו מוקפים בקצוות חדים וסימני שריפה. בתמונות שפורסמו ניתן לראות את החפצים שעל פי הדיווח הם ברוחב של כ-70 ס"מ ושוקלים –כ-40 ק"ג.

עב"מ שהתרסק בסין. יוטיוב, צילום מסך
חוקרים מטעם ממשלת סין הגיעו למקום בכדי לבדוק את החפצים/צילום מסך, יוטיוב

חוקרים מטעם ממשלת סין הגיעו למקום בכדי לבדוק את החפצים אולם בינתיים החלו להתפרסם הסברים שיכולים לצנן את ההתלהבות ממפגש אפשרי עם חייזרים. על פי האתר הרשמי של חברת החדשות הסינית באנגלית, זמן קצר לפני שנראו החפצים בשמי סין, דווח על תקלה במנוע של טילי פרוטון רוסיים (משגרי לוויינים כבדים) שנשאו לווייני תקשורת ושוגרו באותו בוקר. למרות שהתקלה הייתה במרחק גבוה באטמוספירה ולרוב חלקים שנופלים ממשגרים כאלה מתפרקים ונשרפים לגמרי עוד בשמיים, התקשורת בסין מדווחת כי ייתכן שחלקים מהמשגרים הללו התרסקו לקרקע בסין. בכל מקרה – החקירה נמשכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בדיווחים מהזירה

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • עב"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully