וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזמי נדל"ן חשודים בהלבנת 60 מיליון שקל לאברג'יל

20.5.2014 / 13:30

הותר לפרסום: חוקרי היאחב"ל עצרו שני אחים העומדים בראש חברה גדולה ושני קבלני משנה המועסקים בחברה בחשד שמימנו את פעילותו של ארגון הפשיעה. מעצרם הוארך. גם אברג'יל נעצר

צילום: אבי כהן, יוסי ציפקיס, גדעון צנטנר; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

שני אחים קבלנים ושני קבלני משנה מחברה קבלנית גדולה נעצרו אתמול בחשד שהלבינו עשרות מיליוני שקלים באמצעותם מימנו את פעילות ארגון הפשיעה הגדול של יצחק אברג'יל – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשישה ימים את מעצרם של הארבעה. גם אברג'יל נעצר ומעצרו הוארך בשבעה ימים. עורך דינו, שרון נהרי, טען כי הוא מכחיש את המעשים המיוחסים לו. אברג'יל הוחזר ארצה ב-30 בינואר השנה להמשך נשיאת עונש של שמונה שנות מאסר וחצי שנגזר עליו בארה"ב בגין עבירות של סחר בסמים והלבנת הון.

יצחק אברג'יל מובא לדיון על תנאי מעצרו בבית המשפט המחוזי בירושלים, ינואר 2014. טלי מאייר
מעצרו הוארך בשבעה ימים. יצחק אברג'יל/טלי מאייר

על פי החשד, שני הקבלנים – העומדים בראש החברה – הלבינו כ-60 מיליון שקלים מכספי החברה שנסחרת בבורסה שהתקבלו כרווחים ממכירת דירות בפרויקט מגורים באילת, והעבירו אותם לארגון הפשיעה. במשטרה חושדים כי שני קבלני המשנה שימשו צינור להעברת הכספים לארגון פשיעה. ככל הנראה הלבנת הכספים החלה ב-2007 עם תחילת הקמת הפרויקט באילת, נעצרה וחודשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הארכת מעצר של קבלנים שחשודים שהלבינו מיליוני שקלים עבור ארגון פשיעה מוכר, 20 במאי 2014. יותם רונן
אחד החשודים בהארכת המעצר, היום/יותם רונן

אתמול פשטו חוקרי היאחב"ל (היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית) על משרדי החברה בירושלים. החוקרים החרימו ציוד ומסמכים הקשורים לחשדות ולאחר מכן עצרו את החשודים בבתיהם.

שופט בית משפט השלום הראשון לציון, מנחם מזרחי, נענה לבקשת המשטרה להאריך את בקשתם של הארבעה. "מדובר בתיק שבו חשודים כמה מעורבים", הסביר נציג המשטרה ישי כהן. "עניינו מרמה בתאגיד וקבלת דבר במרמה בתאגיד. החשודים קשרו קשר יחד להלבנת הון, הלבנות מס הכנסה". באי כוחם של הקבלנים, עורכי הדין רונאל פישר, רות דוד, שחר חצרוני, תמיר סננס ואייל אוחיון, ציינו במהלך הדיון כי כבר לפני שנתיים נחקרו החשודים בעניין זה והחקירה לא הולידה דבר.

עוד חדשות מהארץ:
מי הישראלים שיהיו זכאים לדרכון ספרדי?
תיעוד: הפלסטינים שנהרגו ליד כלא עופר ביום הנכבה
השחתת הגוף: ניסו להצית פרסומת של בר רפאלי

הארכת מעצר של קבלנים שחשודים שהלבינו מיליוני שקלים עבור ארגון פשיעה מוכר, 20 במאי 2014. יותם רונן
חשוד נוסף/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully