וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגל: בת 11 נאנסה פעמיים - והוכרחה ללדת תאומים

שכנה של הילדה אנס אותה פעמיים באותו חדר שירותים ואיים להרגה, וזו אולצה ללדת בשל חוקי המדינה שאינם מאפשרים הפלה. "בקושי יכולתי לעמוד, אני רוצה שהוא ימות", אמרה

מפגינים למען שחרור חטופות בוקו חראם מול שגרירות ניגריה. לונדון, 8 במאי 2014. רויטרס
הפגנה למען שחרור הנערות החטופות מניגריה/רויטרס

בת 11 מסנגל ילדה תאומים לאחר שנאנסה על ידי שכנה וסורבה לעבור הליך הפלה, בהתאם לחוקי המדינה - כך פורסם אתמול (שני) ב"גרדיאן" הבריטי. "לא ידעתי שאני בהריון", אמרה הילדה. "אמי שמה לב שגופי משתנה ולקחה אותי לבית החולים אחרי שראתה אותי מקיאה. הראש שלי כאב בחודשים האחרונים ובקושי יכולתי לעמוד על הרגליים". האנס נלקח למעצר מיד לאחר המקרה וממתין מאז למשפטו.

הנאנסת, שהייתה בת עשר בזמן התקיפה, ילדה בחודש השביעי להריונה ב-21 בפברואר שני בנים. בשיחה עם עורכות דין סנגליות, נשאלה הילדה אם היא רוצה לראות את שכנה מאחורי סורג ובריח. "לא", היא השיבה, "אני רוצה שהוא ימות בגלל שהוא מנע ממני להמשיך ללכת לבית הספר". לדבריה, היא לא זוכרת את הלידה כלל. "התעוררתי מבלי לזכור כלום. רק אז הבנתי שאני כבר לא בהריון".

עוד בוואלה! חדשות:
מול כל הכיתה: חנקה בן 12 ש"הטריד" את בתה הקטנה
פסגת חירום: "ניגריה לא תנצח את בוקו חראם לבדה"
חטיפת הנערות: ניגריה מוכנה למו"מ עם "בוקו חראם"

הילדה שיחזרה את האונס ואמרה כי האנס ניצל את העובדה שאיש מבני משפחתה לא היה בבית. "אמי הלכה לעבודה ואני שיחקתי עם חברים. הלכתי לשירותים, ואחרי שנכנסתי הוא מצא אותי וסגר את הדלת", פירטה. לדבריה, האנס איים להרוג אותה אם היא תגיד משהו. "לאחר מכן התחלתי להרגיש כאבים בבטן התחתונה, לא יכולתי ללכת כמו שצריך. הכרחתי את עצמי להחזיק מעמד כי פחדתי שהוא יהרוג אותי".

האמא הצעירה הוסיפה כי היא נאנסה פעם נוספת – באותו חדר שירותים. "הפעם הוא איים להרוג לא רק אותי אם אגיד על שקרה, אלא גם את אמא שלי", ציינה.

גילה הצעיר מאוד של הילדה, כמו גם מצבה הכלכלי, מקשה עליה מאוד לתמוך בילדיה. "הם במצב טוב, אבל הם כל הזמן רוצים לינוק ואין לי מספיק חלב", הסבירה הילדה. "הודות לאנשים נדיבים, אמי קונה חלב בבית המרקחת".

אמה הוסיפה כי "לקראת סוף ההריון היא לא הייתה יכולה לקום בכוחות עצמה ונכנסה לפניקה לעתים תכופות. אבא שלה, ממנו התגרשתי, מאשים אותי באונס ואומר שזה בגלל שלא גידלתי אותה כמו שצריך". לדברי האם, מוכרת ירקות בשוק, האב לא תומך בה, בילדתו או בנכדיו, ומאז המקרה טרם "התקשר או הגיע לבקר".

(עדכון ראשון: 22:54)

  • עוד באותו נושא:
  • סנגל
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully