וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום מזעזע: רצח את חברו "כי בילה עם בת הקיבוץ"

19.5.2014 / 10:24

רוסלן יעקובוביץ' נאשם ברצח שותפו לדירה אור ריבק בקיבוץ כפר חרוב. מכתב האישום עולה כי הוא דקר את חברו ואז צפה בו "זוחל חסר אונים ומדמם" תוך שהוא מתעד זאת בטלפון הנייד

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש הבוקר (שני) כתב אישום חמור הוגש נגד רוסלן יעקובוביץ', בן 22, המואשם כי רצח את חברו ושותפו לדירה אור ריבק בקיבוץ כפר חרוב שברמת הגולן בחודש שעבר. מכתב האישום עולה כי יעקובוביץ' רצח את ריבק בן ה-22 בעקבות כעסו על כך שריבק "מבלה זמן רב מדי עם נערה בת הקיבוץ", ומזניח אותו.

ידיעות קודמות על הרצח בכפר חרוב:
אור נרצח על ידי חבר ילדותו: "עדין נפש"
החברים של אור ורוסלן לא מאמינים: "היו יותר מאחים"
אור ריבק שנרצח על ידי חברו נקבר: "בלתי נתפס"

אור ריבק ורוסלן יעקובוביץ', החשוד ברצח ריבק. פייסבוק, צילום מסך
ארבע דקירות, שתיים מהן בחזה. ריבק/צילום מסך, פייסבוק

על פי כתב האישום, שני הצעירים אכלו ארוחת ערב בבית אביו של ריבק, שדאג בחודשים האחרונים למגוריהם בקיבוץ. בהמשך הלילה בילו יחד בפאב המקומי, וחזרו בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר לדירתם. "לאחר ששבו לדירה, פרץ ויכוח בין הנאשם למנוח, וזאת על רקע כעסו של הנאשם על כך שהמנוח מבלה זמן רב מדי, לטעם הנאשם, עם נערה בת הקיבוץ, ומזניח בכך את הנאשם חברו", פירט כתב האישום.

במהלך הוויכוח שלף יעקובוביץ' סכין עם להב באורך 14.5 סנטימטרים מהמטבח, ואז ניגש לריבק ששכב על גבו בסלון ודקר אותו ארבע דקירות, מתוכן שתיים בחזה. לפי כתב האישום, ריבק ביקש מחברו להפסיק ואז "הפיל עצמו מהמיטה הזוגית עליה שכב, ונע בזחילה בשטח הסלון, בעוד דמו זב ממנו". בכתב האישום נכתב כי יעקובוביץ' "צפה במנוח, לא הושיט לו עזרה, ואף צילם אותו, באמצעות מכשיר הטלפון שלו, בזחילתו, במקומות שונים בסלון, כשהוא זוחל חסר אונים ומתבוסס בדמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
החשוד ברצח אור ריבק משחזר את המעשה, 26 באפריל 2014. ערן גילווארג
הנאשם ארז תיק ועזב את המקום. זירת הרצח בכפר חרוב, בחודש שעבר/ערן גילווארג

לפי כתב האישום, בעוד ריבק נאבק על חייו, שטף יעקובוביץ' את הסכין ואת ידיו, ארז לעצמו תיק עם בגדים, ויצא מהדירה כשהוא מותיר אחריו את ריבק הגוסס. ריבק הצליח להגיע בזחילה אל הספה שבסלון, ונשען עליה בפלג גופו העליון. תוך זמן קצר, בתנוחה זו, מת מפצעיו.

הרצח הותיר את חבריהם המשותפים של השניים המומים. "אור ורוסלן היו החברים הכי טובים שיש, יותר מאחים", סיפר אחד החברים למחרת. "אני לא יודע מה עבר לרוסלן בראש, הוא היה בחור עם לב זהב, אבל אני לא מאמין שמישהו מהחברים המשותפים ימשיך להיות חבר שלו אחרי האירוע המזעזע הזה. איך אפשר להבין טירוף כזה?", תהה. "הוא ואור היו כל הזמן מחוברים. שניהם היו ילדים טובים".

בית המשפט נעתר לבקשת סנגורו של יעקובוביץ', עורך הדין סעיד חדאד מהסנגוריה הציבורית, ודחה את הדיון בבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של יעקובוביץ' עד תום ההליכים נגדו עד ל-10 ביוני. עו"ד חדאד ביקש לדחות את הדיון על מנת ללמוד את חומר החקירה. יעקובוביץ' ישאר במעצר עד לדיון בעניינו.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully