וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב על תפילת יהודים בהר הבית: "אל תאיימו עלינו!"

18.5.2014 / 12:57

הצעת חוק של הח"כים מירי רגב וחיליק בר מבקשת לאפשר ליהודים להתפלל בהר הבית. רגב על הטענות ששינוי הסטטוס קווי יצית מהומות: "אם ההצעה לא תעבור אפנה לבג"ץ". מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

טירוף הפיינל פור: כעשרת אלפים ישראלים השאירו משפחות בארץ, שכחו ממצב העו"ש בחשבונות הבנק ונהרו בהמוניהם למילאנו בסוף השבוע בכדי לצפות בגמר היורוליג בין מכבי תל אביב לריאל מדריד. גם כותרות החדשות בארץ עוסקות בסיכוי של הצהובים לחזור עם הגביע. וכל זה קורה כשהתקשורת הספרדית כמעט מתעלמת מהפיינל פור והאוהדים האירופים נותרים אדישים לאירוע. למה ישראל עושה עניין כל כך גדול מגמר היורוליג?

תעשיית המזכרות של הילולת הרשב"י בהר מירון: אלפי בני אדם הגיעו אתמול לקברו של הרשב"י בהר מירון ולצד התפילות, הריקודים והחגיגות מתנהלת לה תעשיית מכירת מוצרים עניפה: מבקבוקי יין ועד לקמיעות ותמונות באלפי שקלים. כתב וואלה! לענייני חרדים, יקי אדמקר, על הצד היקר של ל"ג בעומר.

חוק האלכוהול: ממחר אסור יהיה לפרסם משקאות חריפים על שלטי חוצות ועל גבי אוטובוסים במטרה להפחית את תופעת צריכת האלכוהול בקרב קטינים. בזמן שעל פניו נראה שבישראל מקשיחים את החקיקה בתחום צריכת האלכוהול, תופתעו לשמוע שדווקא בצרפת ובארה"ב קשוחים יותר.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. בעקבות מדורות ל"ג בעומר, צפוי זיהום אוויר.


צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully