וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר היורוליג: הישראלים מסתערים, באירופה אדישים

18.5.2014 / 15:41

בזמן שמכבי תל אביב בכדורסל היא אובססיה לאומית בישראל, באירופה האירועים מתקבלים בפרופורציות אחרות. כמויות האוהדים במילאנו ונתוני הרייטינג בספרד ממחישים זאת במדויק

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

ח"כ מירי רגב על תפילת יהודים בהר הבית: "אל תאיימו עלינו!". הצעת החוק החדשה של יו"ר ועדת הפנים, מירי רגב וח"כ חיליק בר ממפלגת העבודה מבקשת לאפשר ליהודים להתפלל בהר הבית. ח"כ רגב מגיבה לטענה לפי ההצעה מפירה את הסטטוס קוו ועלולה להצית מהומות וטוענת שמדובר באיומים. היא מתייחסת וגם לסיכויי של ההצעה לעבור את אישור הממשלה ומבטיחה שאם היא לא תעבור, היא תעתור לבג"ץ.

תעשיית המזכרות של הילולת הרשב"י בהר מירון: אלפי בני אדם הגיעו אתמול לקברו של הרשב"י בהר מירון ולצד התפילות, הריקודים והחגיגות מתנהלת לה תעשיית מכירת מוצרים עניפה: מבקבוקי יין ועד לקמיעות ותמונות באלפי שקלים. כתב וואלה! לענייני חרדים, יקי אדמקר, על הצד היקר של ל"ג בעומר.

חוק האלכוהול: ממחר אסור יהיה לפרסם משקאות חריפים על שלטי חוצות ועל גבי אוטובוסים במטרה להפחית את תופעת צריכת האלכוהול בקרב קטינים. בזמן שעל פניו נראה שבישראל מקשיחים את החקיקה בתחום צריכת האלכוהול, תופתעו לשמוע שדווקא בצרפת ובארה"ב קשוחים יותר.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. בעקבות ל"ג בעומר, צפוי זיהום אוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully