וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאה להורג? האקסית של קים ג'ונג און "שבה לחיים"

תשעה חודשים לאחר שדווח כי כיתת יורים הוציאה אותה להורג, הופיעה הזמרת בטלוויזיה הממלכתית כשהיא משבחת את בן זוגה לשעבר ומביעה הכרת תודה על מנהיגותו

צילום: הטלוויזיה של קוריאה הצפונית, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

(הדיווח על הוצאתה להורג של היון סונג וול)

תשעה חודשים לאחר הוצאתה להורג של האקסית של קים ג'ונג און חוזרת לאור הזרקורים. היון סונג וול, זמרת מוכרת בארצה, שנעלמה בחודש אוגוסט האחרון, הופיעה אתמול (שישי) בטלוויזיה הממלכתית של פיונגיאנג, כשהיא מהללת את בן זוגה לשעבר, הרודן ומנהיג קוריאה הצפונית, על מחויבותו לנושא האמנות.

עוד בוואלה! חדשות:
עדויות מהאסון בטורקיה: "התאבדו בהמתנה לחילוץ"
הבחירות בהודו: ניצחון סוחף ללאומן האנטי-מוסלמי
"אובמה מתנער מהמו"מ, מחכה שהצדדים יפנו אליו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
היון סונג וול ש"נרצחה" והרודן קים ג'ונג און/מערכת וואלה, צילום מסך

את הדברים אמרה וול בזמן שנשאה נאום בכנס האמנים הלאומי שהתקיים בפיונגיאנג. וול גם הביעה הכרת תודה על מנהיגותו של קים והתחייבה לעבוד קשה יותר כדי "ללבות את הלהבה של האמנות והעבודה היצירתית". הופעתה הפתאומית בלבלה צופים רבים בקוריאה הצפונית, שהאמינו שוול מתה, על אף ההכחשות של השלטון בפיונגיאנג.

עם היעלמותה לפני תשעה חודשים, דווח כי הזמרת הוצאה להורג על ידי כיתת יורים, לאחר שהואשמה כי הפרה את חוקי המדינה והשתתפה בסרט פורנוגרפי. מקור שהיה כביכול עד לאירוע סיפר שוול הוצאה להורג יחד עם עוד עשרה מוזיקאים "לעיני משפחות הקורבנות", ולאחר מכן נשלחו המשפחות למחנות כליאה.

קוריאה הצפונית הכחישה בזעם את הדיווחים ואף כינתה אותם "פשע בלתי נסלח". סוכנות הידיעות הממלכתית KCNA אמרה שהדיווחים הופצו על ידי "פסיכופתים" מהממשלה והתקשורת בקוריאה הדרומית. "זו פרובוקציה בלתי נסלחת, מחרידה, שפוגעת בכבוד ההנהגה", נכתב בפרשנות של סוכנות הידיעות בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully