וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים ג'ונג און: נשיאת הדרום זונה, אובמה - הסרסור

קוריאה הצפונית משתלחת בקיצוניות במנהיגת המדינה השכנה, שאירחה בסוף השבוע את הנשיא האמריקני: "היא כמו נערה מרושעת שמתחננת בפני הבריון שיכה את מי שהיא אינה מחבבת"

ברק אובמה עם נשיאת קוריאה הדרומית פארק גון-הייה – סיאול, אפריל 2014. AP
הנשיאה פארק והנשיא אובמה, בסוף השבוע בסיאול/AP

קוריאה הצפונית זועמת על ביקורו של נשיא ארה"ב אצל שכנתה מדרום. בהודעה הרשמית שפרסם שופרו של השליט קים ג'ונג און, נכתב כי המארחת - נשיאת קוריאה הדרומית, פארק גון-הייה - היא "זונה ערמומית בשירותו של הסרסור ברק אובמה".

אובמה ביקר בסיאול בסוף השבוע, ברקע איומי הצפון לערוך ניסוי גרעיני לקראת הגעתו, והבוקר (ראשון( הגיעה התגובה של סוכנות הידיעות של קוריאה הצפונית (KCNA). הסוכנות השתלחה בנשיא האמריקני ובמארחיו, באופן קיצוני אפילו יחסית לסטנדרטים שקבעה בעצמה בעבר.

"פארק נוהגת באובמה כנערה מרושעת וילדותית, המתחננת בפני בריונים שיכו את מי שהיא אינה מחבבת", נכתב בהודעה הרשמית. "היא דומה לזונה מתוחכמת, שמחכה בקוצר-רוח להפליל את הזולת באמצעות הסרסור הכוחני שלה".

שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און – אפריל 2014. רויטרס
הקנאה הטריפה אותו על דעתו? שליט קוריאה הצפונית, קים/רויטרס

בביקורו בסיאול, אמר אובמה כי קוריאה הצפונית היא מדינה מבודדת, והזהיר כי אם תעשה ניסוי גרעיני רביעי, המערב יגיב כלפיה בהטלת עיצומים קשים. בהמשך ההודעה שפרסמה קוריאה הצפונית, נכתבו עלבונות נוספים נגד שיתוף הפעולה הצבאי של ארה"ב וקוריאה: "פארק גון-הייה היא אשת-נחמה לארה"ב, וזונה מתועבת שמוכרת את האומה".

המונח "אשת נחמה" שימש, בלשון סגי נהור, לתיאור שפחות המין ששועבדו כדי לשעשע את החיילים היפנים במלחמת העולם השנייה. המושג הוא חלק מהשיח הטראומתי בהיסטוריה של סין וקוריאה הדרומית, הדורשות מיפן להתנצל על חלקה במלחמה.

בעבר כינה משטרו של קים ג'ונג און את נשיאת המדינה השכנה בשלל שמות גנאי, בהם "חוואית המברברת לעצמה בפינה" או "פוליטיקאית מהספסל האחורי".

לאחרונה הקצינה קוריאה הצפונית את התבטאויותיה המילוליות כלפי המערב. בשבוע שעבר הודיעה המדינה כי היא לא מוכנה לקבל ביקורת "מהומו זקן מגעיל", כשהיא מכוונת את חיציה לשופט האוסטרלי מייקל קירבי. קירבי עמד בראש וועדה שקבעה כי משטרו של קים מבצע פשעים נגד האנושות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully