וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את חברתו בת ה-16 יחד עם שלושה מחבריו

16.5.2014 / 12:55

הצעיר בן ה-22 מנתניה הכחיש את החשדות וטען כי יחסי המין בוצעו בהסכמה. המשטרה מחפשת אחר החשודים הנוספים. אמש נעצר סב מהשרון בחשד שאנס וביצע מעשה מגונה בנכדתו בת ה-6

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
החשוד באונס הקבוצתי טוען שהמעשים נעשו בהסכמה/ShutterStock

תושב נתניה בן 22 נעצר הלילה (שישי) בחשד שאנס יחד עם שלושה מחבריו נערה בת 16, שאיתה היה בקשר זוגי. החשוד הכחיש את הטענות ואמר כי יחסי המין הקבוצתיים עם הנערה היו בהסכמה. החשוד הובא היום לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרו.

מחקירת משטרת נתניה עולה כי הנערה ניהלה מערכת יחסים עם הצעיר בתקופה האחרונה וכי לפני מספר ימים היא הוזמנה לביתו. במהלך המפגש החשוד הזמין לדירה כמה מחבריו, ובשלב מסוים הוא ושלושה מהם ביצעו בה לכאורה את זממם. המשטרה מחפשת כעת אחר יתר החשודים באונס, שזהותם ידועה.

במקרה אחר, נעצר אתמול גבר בן 60, תושב אחד המושבים באזור השרון, בחשד שאנס וביצע מעשה סדום בנכדתו בת השש. המעצר התאפשר אחרי שאמה של הילדה הגישה אתמול תלונה במשטרה נגד הסב. מהתלונה עלה כי המקרה אירע לפני מספר שבועות, בעת שהילדה הייתה במחיצתו של הסב. כדי לאמת את החשד, חוקרת ילדים גבתה עדות מהילדה על התקיפה שעברה לכאורה. במשטרה בודקים חשד כי הסב תקף מינית ילדות נוספות במשפחה.

בתחילת השבוע עצרה המשטרה עובד זר מהפיליפינים בשנות ה-30 לחייו בחשד שביצע מעשים מגונים בנכדתו של הקשיש בו טיפל בירושלים. עוד הוא חשוד שחשף את הנכדה בת השש ואת אחיה בן התשע לתכנים פורנוגרפיים בטלפון הסלולרי שלו.

עוד בוואלה! חדשות:
חשש מעימותים: צה"ל נערך להלוויות המפגינים בגדה
הרב שפסק נגד השכרת דירות ללסביות חוזר בו
מתה האישה שאושפזה לאחר שעברה הפריה חוץ גופית

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully